خبرگزاری کار ایران

شفر: همه ما در قبال داور بازی مسئولیت داریم/ به هواداران نساجی تبریک می‌گویم

asdasd
کد خبر : ۶۷۰۷۴۴

سرمربی استقلال در مورد تساوی تیمش برابر نساجی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، وینفرد شفر در نشست خبری بعد از بازی با نساجی اظهار داشت:در ابتدا تسلیت می‌گویم و به خاطر اتفاق امروز که در اهواز افتاد عزادار هستیم. من حدود یک سال است در ایران هستم و وقتی شنیدم این اتفاق رخ داده بسیار ناراحت شدم. همچنین در یکی از بازی‌های روز گذشته سنگی به صورت داور خورد که جراحت آن کاملا مشخص بود. نمی‌دانم چرا این اتفاق می‌افتد و این اتفاق اصلا کار خوبی نبود.

سرمربی استقلال تأکید کرد:‌ همه مربیان، رسانه‌ها و هواداران در قبال داور مسئولیت دارند و من اصلاً درک نمی‌کنم چرا باید چنین اتفاقاتی در زمین رخ بدهد. همه امروز دیدند که داور بهترین چهره مسابقه بود و شاید اگر در بازی روز گذشته سنگ کمی پایین‌تر به چشم داور می‌خورد اتفاق تلخی می‌افتاد.

شفر افزود: من به نساجی مازندران و هوادارانش تبریک می‌گویم که بعداز ۲۵ سال به لیگ برتر آمده‌اند و مردمان بسیار بسیار مهربانی دارند امروز فضای بسیار خوبی در ورزشگاه حاکم بود و خشونتی در استادیوم ندیدیم.

سرمربی تیم استقلال در خصوص عملکرد تیمش در این بازی گفت: ما ۹۰ دقیقه فوتبال را کنترل کردیم و فقط مشکل ما ضربات آخر بود. باید روی ضربات آخر کار کنیم و بیشتر تمرین داشته باشیم. اگر امروز کمی شانس داشتیم شاید در اواخر بازی می‌توانستیم گل بزنیم. زمانی که این بازی را با بازی السد، پارس جنوبی و... قیاس می‌کنم می‌بینم که بهتر بازی کردیم و با تمرکز خوبی به میدان رفتیم. فقط مشکل ما گل نزدن بود. مطمئناً با اعتماد به نفس کامل به دربی خواهیم رفت.

وی در ادامه گفت:‌ دیدید که در این بازی  با یک مهاجم تضمینی برای گل زدن نیست ما برای این بازی از سه مهاجم استفاده کردیم اما نتوانستیم به گل برسیم برای گل زدن مشارکت هافبک‌ها هم نیاز است. یعنی همه بازیکنان باید به هم کمک کنند تا به گل برسیم. امیدوارم در بازی های بعدی بهتر عمل کنیم و به هماهنگی بیشتری برسیم.

شفر در پایان درباره اینکه آیا اختلاف رحمتی و حسینی به پایان رسیده است یا خیر، گفت: من برای اولین بار به این شهر آمدم و یک سال است که در ایران هستم چند بار گفتم به شایعات توجه نکنید نه تنها دروازه‌بانان استقلال بلکه هیچ بازیکنی در تیم استقلال با هم مشکلی ندارند. طبیعی است هر کسی دوست دارد در ترکیب ثابت باشد و برای تیم محبوبش بازی کند. نه تنها دروازه‌بان بلکه این حساسیت در پست‌های دفاع، هافبک و مهاجم هم وجود دارد. در ایران شایعات زیادی وجود دارد. برای مثال برنج این شهر معروف است ممکن است راجع‌به برنج شایعاتی مطرح باشد ولی نباید به شایعات توجه کرد. وقتی شایعه‌ای در خصوص اختلاف حسینی و رحمتی در تیم منتشر شود موجب ناراحتی هواداران استقلال می‌شود. من هیچ‌وقت دوست ندارم هوادارم ناراحت شود. وقتی می‌گویم هیچ اتفاقی نیفتاده است یعنی حقایق را گفته‌ام و وقتی به شما می‌گویم این رنگ زرد است یا آبی توقع دارم که آن را باور کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز