خبرگزاری کار ایران

به یاد شکست 3گله پرسپولیس در جاسم بن حمد/ السد بعد از هفت ماه چقدر تغییر کرده است؟

asdasd
کد خبر : ۶۷۰۴۳۷

السد قطر نسبت به بازی مرحله گروهی مقابل پرسپولیس تا الان، با چند تغییر در ترکیب اصلی اش روبرو شده است.

به گزارش ایلنا، با اتمام مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد که پرسپولیس ایران باید به مصاف السد قطر برود و برای صعود به فینال با این تیم متمول رقابت کند.

 شاگردان برانکو ایوانکوویچ 7 ماه قبل در مرحله گروهی و در مرحله گروهی و در جاسم بن حمد به مصاف همین تیم رفتند و با نتیجه 3-1 شکست خوردند تا تنها باختشان در آن مرحله رقم بخورد. سرخپوشان در برابر تیم فریرا حرفی برای گفتن نداشتند و کاملا تسلیم بازی خوب تیم قطری علی الخصوص بغداد بونجاح قرار گرفتند و گل سیامک نعمتی هم در دقایق پایانی فقط قدری از شدت شکست کاست.

با این حال الان اوضاع متفاوت است. سرخپوشان تهرانی فاصله چندانی تا رسیدن به اولین فینال ندارند و به این راحتی ها چنین فرصتی را از دست نمی دهند؛ حتی اگر دو ستاره اصلی شان یعنی محمد انصاری و کمال کامیابی نیا هم نباشند. در سوی مقابل هم السد به کسب دومین قهرمانی در ورژن جدید مسابقات می اندیشد. آنها در سال 2011 هم موفق به کسب جام قهرمانی شده بودند.

اما بین السدی که پرسپولیس را در خانه اش سه تایی کرد و این السد که باید به مصاف سرخپوشان برود چه تفاوتی است؟ آیا آنها از 7 ماه قبل تاکنون تغییر کرده اند؟ جواب مثبت است.

به یاد شکست 3گله پرسپولیس در جاسم بن حمد/ السد بعد از هفت ماه چقدر تغییر کرده است؟

السد در بازی مرحله گروهی با ترکیب سعدعبدالله الشیب، پدرو میگوئل کوریرا، یاسر ابوبکر عیسی، ژاوی هرناندز، علی اسدالله تامین، بغداد بونجاح، حمید اسماعیل خلیفه، عبدالکریم حسن، سالم الحجری، مرتضی پورعلی گنجی و اکرم عفیف به میدان رفت و بوعلام خوخی به همراه  احمد سهیل و جوگورتا هامرون به عنوان نفرات تعویضی وارد زمین شدند.

اما تیمی که در بازی برگشت مرحله یک چهارم به مصاف استقلال رفت و احتمالا مقابل پرسپولیس هم به زمین می ٱید بدین ترتیب است:

مشعل عیسی برشام، پدر میگوئل کوریرا، ژاوی هرناندز، حسن الهیدوس، بغداد بونجاح، حمید اسماعیل خلیفه، عبدالکریم حسن، گابی، جونگ وو یونگ، اکرم عفیف و بوعلام خوخی

همانطور که می بینید از تیم اولیه و مرحله گروهی 6 نفر باقی مانده اند و 5 نفر دیگر یا جدید هستند یا در تیم قبلی نیمکت نشین بودند یا مصدوم بودند یا اصلا حضور نداشتند. گابی مهمترین بازیکن اضافه شده است. جونگ وو یونگ هم دیگر بازیکنی است که به جای مرتضی پورعلی گنجی جذب شد. حسن الهیدوس هم در آن برهه مصدوم بود و حالا مشکلی برای همراهی تیمش ندارد. مشعل عیسی برشام در آن بازی گلر ذخیره تیمش بود و حالا با مصدومیت سد الشیب به زمین آمد و گویا خودش هم دچار مصدومیت شده و حضورش مقابل پرسپولیس در هاله از از ابهام است. در نهایت بوعلام خوخی هم دیگر بازیکنی است که در بازی مرحله گروهی به عنوان بازیکن ذخیره به زمین آمد و اتفاقا گل هم زد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز