خبرگزاری کار ایران

نوبت حسینی و انصاری رسید

ترکیب احتمالی استقلال مقابل نساجی مازندران

asdasd
کد خبر : ۶۷۰۳۱۵

استقلال تهران پس از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا امروز برابر نساجی مازندران به میدان می‌رود.

به گزارش ایلنا، مسابقات هفته هفتم لیگ برتر فوتبال روز گذشته با سه دیدار آغاز شد و در یکی از حساس ترین‌ مسابقات امروز، استقلال تهران برای فرار از میانه‌های جدول نساجی مازندران را پیش رو دارد.

آبی‌های تهرانی طی پنج هفته گذشته(دیدار با نفت مسجد سلیمان در هفته ششم لغو شد) به یک پیروزی، سه تساوی و سه شکست دست یافته‌اند و عملکرد نسبتا ضعیفی داشته‌اند. شاگردان وینفرد شفر پس از کناره گیری از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با شکست برابر السد قطر در مرحله یک چهارم نهایی اکنون به غیر از جام حذفی تمرکز جدی روی برنامه‌های لیگ برتری خواهند داشت.

استقلال در این دیدار روزبه چشمی، فرشید اسماعیلی، مارکوس نیومایر را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و داریوش شجاعیان و محسن کریمی هم تمرینات اختصاصی را دنبال می‌کنند و شرایط مسابقه ندارند.

پس از مسابقات جام حذفی، لیگ قهرمانان و پنج هفته گذشته این بار نوبت سید حسین حسینی است که جانشین مهدی رحمتی شود و به نیمکت نشینی پایان بدهد. آخرین مسابقه‌ای که دارنده رکورد کلین شیت لیگ برتر برای آبی‌ها به میدان رفته بود به دیدار برگشت مقابل ذوب آهن اصفهان در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا برمی‌گردد.

به احتمال زیاد آرمین سهرابیان، وریا غفوری، پزمان منتظری و میلاد زکی پور خط دفاعی استقلال مقابل شاگردان جواد نکونام را تشکیل می‌‌دهد. با مصدومیت روزبه چشمی، سهرابیان در پست دفاع میانی در کنار منتظری قرار می‌گیرد.

علی کریمی و فرشید باقری دو هافبک دفاعی استقلال خواهند بود که در کنار طارق همام و جابر انصاری خط میانی را تکمیل می‌کنند. انصاری با مصدومیت مهره‌های تهاجمی بالاخره وارد لیست بازی برابر نساجی شده و امروز فرصت دارد تا انگیزه‌اش را نشان بدهد. مرتضی تبریزی و  روح اله باقری دو مهاجم استقلال هستند که با تکیه بر تاکتیک خط میانی می‌توانند روی دروازه نساجی خطرساز شوند.

بنابراین ترکیب احتمالی استقلال برابر نساجی به شرح زیر است:

سید حسین حسینی، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، وریا غفوری، میلاد زکی پور، علی کریمی، فرشید باقری، جابر انصاری، طارق همام، مرتضی تبریزی، روح اله باقری

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز