خبرگزاری کار ایران

مسابقات مقدماتی قهرمانی زیر ۱۶ سال آسیا - تاجیکستان

مهینی: همه شاگردانم نمایش قابل قبولی برابر سنگاپور داشتند

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۹۸۵

سرمربی تیم ملی نوجوانان بانوان کشورمان گفت: در دو بازی اخیر به لحاظ تاکتیکی عملکرد فوق العاده ای داشتیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شادی مهینی بعد از پیروزی برابر سنگاپور گفت: بازی بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم. این در حالی است که از قبل، آن را پیش بینی می کردیم که سنگاپور تیم سرعتی است. آنها را به خوبی آنالیز کرده بودیم و توانستیم کمتر از 12 دقیقه به گل برسیم.

وی در ادامه بیان کرد: بازیکنان ایران عادت به زمین چمن مصنوعی ندارند، در مدت یک هفته ای که در اینجا بودیم تمام تمرینات و مسابقات ما در چمن مصنوعی بود. با توجه به این موضوع بازیکنان من بسیار خوب بازی کردند و به نظرم نتیجه خیلی خوبی هم گرفتند. 

مهینی درباره بازی با تاجیکستان افزود: در دیدار بعدی مقابل تاجیکستان سعی می کنیم که بهترین بازی مان را داشته باشیم. همچنین با نظر کادر فنی تغییراتی در ترکیب تیم خواهیم داشت. حضور ما در این مسابقات تجربه بسیار خوبی برای تیم ملی نوجوانان آینده مان محسوب می شود. 

سرمربی تیم ملی نوجوانان بانوان در پایان افزود: در دو بازی اخیر به لحاظ تاکتیکی عملکرد فوق العاده ای داشتیم و این پیروزی را به بازیکنان تقدیم می کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز