خبرگزاری کار ایران

در باب شکست استقلال مقابل السد؛

آنچه در جاسم بن حمد بر استقلال گذشت/ حمله یا دفاع ؟ مسئله این است!

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۷۵۵

در شبی که همگان منتظر دوکامبک رویایی از دو تیم بزرگ پایتخت بودند ، تنها هواداران یک تیم با شادی سر بر بالین گذاشتند .

به گزارش ایلنا، پرسپولیسی ها که کامبکی رویایی  و معجزه وار را رقم زدند ، از امشب تنها و تنها به فکر گذر از السدی هستند که این روزها هیچ چیز و هیچ کسی جلودارشان نیست و پرافتخارترین تیم آسیا هم نتوانست دیوار محکمی در برابر پیشرفتشان باشد . استقلال که در بین طرفدارانش به متخصص آسیا شهرت دارد این روزها حال خوشی ندارد . نه در لیگ داخلی و نه در لیگ قهرمانان آسیا.

از آخرین گل استقلال در لیگ قهرمانان قبل از بازی امشب 123 روز میگذرد . این گل را ووریا غفوری در مقابل الهلال به ثمر رساند و این در حالیست که یک هافبک این گل را زده است و خبری از مهاجمان نیست . هرچند که روی اسکوربرد در بازی دور رفت جلوی نام استقلال عدد صفر قرار نگرفت اما این گل ، گل به خودی و حاصل اشتباه دروازه بان السد بود .

استقلالی ها که با جذب تیام، فصل پیش روند خوبی در گلزنی را در پیش گرفته بودند ، با از دست دادن این بازیکن دوباره افت فاحشی در این امر پیدا کردند . آن ها امیدوار بودند با جذب مهاجمان خوبی که شفر مدنظر داشت جای خالی تیام را پرکنند که ظاهرا تا به این جا موفق نشده اند . ضعف استقلال در گلزنی مشکلیست که باعث اخراج منصوریان و اختلال در کار شفر شده است.

در بازی امروز استقلالی ها موقعیت های زیادی را ساختند که هرکدام به نحوی از دست رفت . شوق و امید در بازی بازیکنان در ابتدای شروع بازی موج میزد اما به محض دریافت گل از جانب السد ، استرس و ترس بر بازیکنان غلبه کرد و آنها عقب کشیدند و این اتفاقی بود که اگر دقایقی بیشتر ادامه پیدا می کرد میتوانست امید استقلال را زودتر از اینها ناامید کند .

اما با اولین نگاه به گل اول السد متوجه جای گیری اشتباه مدافعان استقلال میشویم . 5 مدافع استقلال که از پس تنها دو بازیکن السد برنیامدند و در نهایت چرخش اکرم عفیف و گذر از دو مدافع استقلال که کار استقلال را ساخت .خوشبختانه بازیکنان زود به خود آمدند و تنها 5 دقیقه ی بعد گل خورده را جبران کردند .

اگر استقلالی ها همین روند را ادامه میدادند میتوانسنتند پیروز میدان باشند اما افسوس که درست در دقایقی که تیم ایرانی پیروز میدان بود و خیز برداشته بود برای زدن گل سوم ، روزبه چشمی با دریافت کارت زرد دوم خود ، تیر آخر را به زانوان استقلال زد و آبی ها در ادامه شاهد دریافت گل بعدی خود از روی نقطه ی پنالتی بودند .

با وجود اخراج روزبه چشمی و کار سخت شاگردان شفر ، آنها بد کار نکردند و حتی موقعیت هایی را هم ایجاد کردند و با تعویض های شفر و ورود ووریای تازه نفس جان تازه ای به تیم داده شد اما امان از شب هایی که هیچ شانسی یار تیم نباشد . مصدومیت فرشید اسماعیلی ، اتمام  تعویض شفر و 9 نفره بازی کردن استقلال . دفاع نه چندان کم اشتباه استقلال که با اخراج چشمی متزلزل تر هم شده بود در حالی که در نیمه ی خودی تنها رحمتی و سهرابیان را داشتند ، با یک ضد حمله دچار مشکل شدند و خطای رحمتی در محوطه ی جریمه بود ک منجر به دریافت کارت زرد و دادن یک پنالتی به حریف بود .

با نگاهی دقیق تر متوجه میشویم که در این باخت افراد زیادی نقش داشتند . از روزبه چشمی به دلیل اعتراضات بچگانه خود در ابتدای نیمه ی اول و دریافت کارت زرد بی مورد خود تا تعویض عجیب وینفرد شفر در بازی رفت و ضعف کلی بازیکنان در خط دفاع در اولین بازی با السد و حتی مدیریت قبلی که با بستن قرارداد های ترکمنچای طور موجب از هم پاشیدگی تیم در آخرین لحظات تعطیلات تابستانی و ترک یک به یک بازیکنان شدند .از بی تدبیری مدیریت قبلی زیاد گفته شده اما خود بازیکنان چه نقشی در این وضعیت دارند ؟

گزارش: مهسا دهقان

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز