خبرگزاری کار ایران

نشست مدیرکل مسابقات AFC باساکت و گرشاسبی

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۰۶۱

مدیرکل مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا که جهت حضور در مسابقه تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و الدحیل قطر وارد ایران شده روز یکشنبه با حضور در فدراسیون فوتبال با دبیرکل فدراسیون دیدار کرد.

به گزارش ایلنا،پاول لوزانوف مدیر کل مسابقات AFC در نشست مشترک با محمدرضا ساکت دبیرکل فدراسیون فوتبال ، حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ، ایرج عرب معاون و  امیر علی حسینی مسئول امور بین الملل این باشگاه همچنین  حامد مومنی نماینده دپارتمان بین الملل فدراسیون فوتبال به تشریح قوانین و ملزومات میزبانی از مسابقات مراحل بعدی رقابت های لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا پرداخت.

با توجه به احتمال حضور نمایندگان فوتبال ایران در مراحل بعدی مسابقات همچنین احتمال حضور حداقل یک تیم ایرانی در بازی فینال این دوره ، کلیه تشریفات و ضوابط برگزاری مسابقات مراحل نیمه نهایی و فینال رقابت ها مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت. 

در صورت حضور یک تیم ایرانی در فینال لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا مسابقه برگشت این رویداد در تهران برگزار می شود و بر همین اساس لازم است کلیه موارد مورد نیاز جهت برگزاری بازی فینال و مراسم اهدای جام از سوی کشور میزبان مورد توجه قرار گیرد.

همچنین در این نشست مقرر شد در صورت صعود نمایندگان ایران به مرحله نیمه نهایی بازی ها کارشناسان تشریفات ای اف سی برای بررسی شرایط هتل ها ، فرودگاه ، حمل و نقل و به طور کلی ضوابط میزبانی به ایران سفر کنند.

در صورت برگزاری مسابقه فینال لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا با حضور یک تیم ایرانی ، یک روز قبل از برگزاری این مسابقه جلسه کمیته مسابقات AFC نیز در تهران برگزار خواهد شد و میزبان فینال می بایست مقدمات لازم برای برگزاری این نشست را نیز فراهم کند.

از سوی دیگر طبق گفته مدیر کل مسابقات AFC علاوه بر رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا و دبیرکل ، اعضای هیات رئیسه کنفدراسیون همچنین میهمانان عالیرتبه فیفا و یوفا نیز میهمانان ویژه مسابقه فینال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا خواهند بود و کشور میزبان می بایست جهت میزبانی از میهمانان ویژه مسابقه فینال نیز تشریفات و شرایط مورد نیاز را مهیا سازد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز