خبرگزاری کار ایران

طلسم شکنی سپیدرود همزمان با پیروزی در دربی جنجالی

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۴۹۹

دو تیم همشهری سپیدرود و ملوان در رقابتهای جام حذفی رودروی یکدیگر قرار گرفتند که شاگردان علی کریمی توانستند طلسم یکساله خود را بشکنند.

به گزارش ایلنا، سپیدرود رشت در اولین مسابقه خود جام حذفی فوتبال کشور روبروی تیم همشری خود قرار گرفت و در میان حواشی متعدد و جنجال‌های عجیب توانست با تک گل محمد غلامی که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید رقیب سنتی را شکست داده و به مرحله‌ی یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کند.

شاگردان علی کریمی در تیم سپیدرود بعد از یکسال در یک بازی بیرون از خانه توانستند برد کسب کنند که در نوع خود می‌تواند جالب توجه باشد. سپیدرود فصل گذشته را علی نظر محمدی آغاز کرد و با امیدرضا روانخواه ادامه داد تا اینکه علی کریمی اسطوره فوتبال ایران سکان هدایت این تیم را برعهده گرفت تا تیم شهر خود را از سقوط نجات دهد.

سپیدرود به رقم عملکرد خوب در داخل خانه اما هیچگاه نتوانست در بیرون از خانه کیفیت خوبی از خود نشان دهد و در 15 بازی خارج از خانه خود در فصل گذشته 11 باخت و 4 مساوی کسب کرد و فصل را بدون بازی برده در خانه حریفان به پایان رساند. این عملکرد ضعیف در خارج از خانه زیر سایه‌ی نتایج این تیم در داخل خانه قرار گرفت و شاگردان کریمی نیز با تکیه بر همین عملکرد خوب خانگی توانستند بقای خود در لیگ برتر را جشن بگیرند.

در فصل کنونی نیز بعد از اختلافات پیش آمده میان کریمی و مالک سپیدرود کریمی از سپیدرود جدا شد و خداداد عزیزی سکان هدایت این تیم را بر عهده گرفت اما خیلی زود با نتایج ضعیف خود و درگیری با تماشاگران خودی از سمت خود برکنار شد و با خرید سپیدرود توسط دوستان علی کریمی دوباره او هدایت سپیدرود را بر عهده گرفت.

پیروزی در مقابل ملوان اولین پیروزی خارج از خانه تیم سپیدرود رشت بعد از یکسال در رقابتهای رسمی می‌باشد که نوید روزهای خوب را به هواداران سپیدرود با علی کریمی می‌دهد تا بتوانند بعد از روزهای تلخ ابتدای فصل در ادامه با فراغ بال لیگ برتر و جام حذفی را دنبال کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز