خبرگزاری کار ایران

فتحی از جنس استقلال است

مظلومی : افتخاری حرمت من و خانواده‌ام را نگه نداشت

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۰۳۷

امید مظلومی پسر مرحوم غلامحسین مظلومی از امیرحسین فتحی، سرپرست باشگاه استقلال که به ملاقات خانواده وی آمده تشکر می‌کند

به گزارش ایلنا، امید مظلومی پسر مرحوم غلامحسین مظلومی از امیرحسین فتحی، سرپرست باشگاه استقلال که به ملاقات خانواده وی آمده تشکر می‌کند و معتقد است مدیران قبلی باید از امثال فتحی و فتح ا...زاده کار کردن در باشگاه استقلال را یاد بگیرند. مصاحبه مظلومی را با ایلنا از دست ندهید:

فتحی سرپرست باشگاه استقلال به دیدار خانواده تان آمد

ایشان محبت کردند و به دیدار خانواده ما آمدند. از ایشان تشکر می‌کنم. ما ارادت خاصی به ایشان داریم و من به صراحت می‌گویم فتحی از جنس باشگاه استقلال است و خیلی خوشحال هستیم که چنین فردی عهده دار مدیریت در این باشگاه است.

گویا از مدیریت قبلی دل پری دارید؟

از شما یک خواهشی دارم و آن هم این است که عین صحبت‌های مرا چاپ کنید. افتخاری حرمت من و خانواده‌ام را نگه نداشت. او اصلا نمی‌دانست فوتبال چیست و دو ستاره ای که بر روی پیراهن استقلال وجود دارد مفهومش چیست. مدیریت ایشان خیلی سست بود . او اگر روی صندلی مدیریت استقلال نشسته بود از صدقه سر پدر من و امثال او بود. آقای افتخاری، غلامحسین مظلومی را نمی توانی از تاریخچه باشگاه استقلال را پاک کنی. مدیریت را از فتحی و فتح ا... زاده یاد بگیر. همین که این فرد  (فتحی) دل مادرم را برای یک سال شاد کرد، از وی تشکر می‌کنم و باز هم به افتخاری می‌گویم ما از ایشان هیچ وقت پول نخواستیم بلکه خواستار احترام بودیم. من فکر می‌کنم هیچ وقت تابه حال در استقلال سابقه نداشته این همه به پیشکسوتان استقلال بی‌احترامی شود اما افتخاری و دار و دسته‌اش این کار را انجام دادند.

معاون سابق استقلال در مصاحبه‌ای اعلام کرده فوتبالی‌ها آنقدر ارزش ندارند که در موردشان حرف زده شود؟

حق با ایشان است. این همه پیشکسوت خوش نام استقلال خانه‌نشین است بعد یک فرد را از توی خیابان پیدا می‌کنند و به او در استقلال پست و مقام می‌دهند. همین آقایان یک زمانی هر روزنامه‌ای را ورق می‌زدی مصاحبه‌هایشان وجود داشت ولی الان که استقلال را نابود کردند با پررویی تمام در مورد فوتبالی‌ها حرف می‌زنند. به اینها می‌گویم به بهشت زهرا بیایند و محبت مردم را به آنهایی که سالها در استقلال زحمت کشیده‌اند و از دنیا رفته اند، ببینند. مسبب ناکامی‌های استقلال در سال‌های اخیر همین آقایانی هستند که از استقلال رفته‌اند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز