خبرگزاری کار ایران

تغییرات اساسی کی‌روش در ترکیب تیم ملی

asdasd
کد خبر : ۶۶۷۵۲۶

کی‌روش تغییرات زیادی در ترکیب اصلی تیم ملی مقابل ولز نسبت به بازی قبل با انگلیس اعمال کرده است.

به گزارش ایلنا، ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برابر ولز دقایقی قبل اعلام شد و طی آن از تغییراتی که کی‌روش نسبت به بازی قبل مقابل انگلیس به میدان فرستاده بود هم رونمایی شد. 

اولین نکته جالب توجه این بازی، میدان دادن دوباره کی‌روش به حسینی بود. گلر تیم ملی که پس از مصدوم شدن بیرانوند وارد زمین شد و شش بار دروازه‌اش باز شد. اگرچه اکثر کارشناسان او را روی گل‌های دریافتی مقصر نمی‌دانستند ولی پیش بینی می‌شد کی‌روش این بار از عابدزاده درون دروازه استفاده کند ولی او ترجیح داد یک فرصت دیگر به کاپیتان استقلال در این بازی بدهد.

تغییر بعدی در خط دفاع رخ داد. جایی که دیگر خبری از سه دفاع مرکزی نیست. اگرچه هنوز جایی برای کنعانی زادگان و خلیل زاده در ترکیب اصلی وجود ندارد و کی‌روش همچنان اصرار دارد از زوج حسینی و پورعلی گنجی استفاده کند ولی روزبه چشمی به عنوان ضلع سوم دفاع میانی از ترکیب خارج شده است. میلاد محمدی دوباره در ترکیب حضور دارد و در سمت راست جای صادق محرمی که از فضای پشت سر او موقعیت‌های زیادی به انگلیس داده شد جایش را به رامین رضاییان با تجربه تر داده است. 

در خط هافبک هم دیگر خبری از سه هافبک مرکزی نیست و علی کریمی هم از ترکیب خارج شده است. نوراللهی بازهم بازی می‌کند و کنار عزت اللهی قرار می‌گیرد که به ترکیب اضافه شده است. یک خط جلوتر علی قلی زاده و حاج صفی به عنوان کاپیتان بازی می‌کنند. قلی‌زاده مقابل انگلیس به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد و عملکرد خوبی داشت. 

در خط حمله هم سردار آزمون به ترکیب اضافه و جایگزین جهانبخش شده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز