خبرگزاری کار ایران

مودریچ بازیکن بزرگی است اما...

واکنش بوسکتس به برگزاری مسابقات لالیگا در آمریکا

asdasd
کد خبر : ۶۶۷۲۳۸

کاپیتان بارسلونا درباره برگزاری مسابقات لیگ اسپانیا در خاک آمریکا صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، سرجیو بوسکتس در نشست خبری پیش از دیدار مقابل کرواسی در لیگ ملت‌های اروپا درباره برگزاری مسابقات لالیگا در خاک ایالات متحده آمریکا صحبت کرد. گفته می‌شود بارسلونا تصمیم دارد مسابقه این فصل برابر خیرونا را در شهر میامی برپا کند، اگرچه هنوز توافق به صورت رسمی تایید نشده است.

بازیکن باسابقه بارسلونا در این خصوص گفت:"ما نمی‌توانیم این را انکار یا تایید کنیم، ما به دنبال راه حل‌هایی هستیم که برای بازیکنان فوتبال بهتر خواهد بود و می‌خواهیم همه چیز به خوبی انجام شود."

پس از جام جهانی 2018 تغییرات زیادی در تیم ملی اسپانیا صورت گرفته و یکی از آنها معرفی لوئیز انریکه به عنوان سرمربی تیم ملی است. با این حال بوسکتس معتقد است ماتادورها همچنان از سبک گذشته خود برای بازی کردن بهره می‌گیرند.

وی افزود: "شباهت‌های بیشتری نسبت به تفاوت‌ها وجود دارد. به نظرم خیلی زود است که نتیجه بگیریم سیستم ما همچنان مشابه به گذشته است یا خیر."

بوسکتس درباره اینکه لیونل مسی در لیست سه کاندید دریافت جایزه برترین بازیکن سال از سوی فیفا نادیده گرفته شد، گفت: مسی در جهان بهترین است و او بهترین خواهد بود تا زمانی که بازنشسته شود. مودریچ بازیکن بزرگی است اما مسی بهترین است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز