خبرگزاری کار ایران

قانون استثنا برای بازوبند کاپیتانی در فیورنتینا

asdasd
کد خبر : ۶۶۷۱۳۹

فدراسیون فوتبال ایتالیا کاپیتان فیورنتینا را از قانون جدیدی که وضع کرده بود، استثنا کرد.

به گزارش ایلنا، فدراسیون فوتبال ایتالیا بعد از گذشت سه هفته از آغاز فصل جدید رقابت‌های سری A در بیانیه‌ای به کاپیتان‌های تیم‌های حاضر در سری A هشدار داد. در این بیانیه آمده است که همه کاپیتان‌ها باید از یک بازوبند خاص و یک‌رنگ استفاده کنند و در صورت تخلف با آنها برخورد می‌شود.

طبق بیانیه فدراسیون فوتبال ایتالیا کاپیتان‌های تیم‌ها همگی باید از بازوبند سفید که روی آن علامت سری A حک شده استفاده کنند، در غیر این صورت با آنها برخورد می‌شود.

پازلا، کاپیتان آرژانتینی فیورنتینا در فصل جاری اصرار دارد که روی بازوبند کاپیتانی خود نام و شماره داویده آستوری کاپیتان فقید تیمش را ببندد. فدراسیون فوتبال ایتالیا پیش از این به پازلا هشدار داد و او را با جریمه نقدی مواجه ساخت اما ظاهرا آنها کوتاه آمده‌اند و کاپیتان فیورنتینا را استثنا قرار داده‌اند تا جایی که او می‌تواند از بازوبند متفاوتی استفاده کند.

بازیکنان فیورنتینا پیش از این اعلام کردند که جریمه نقدی فدراسیون فوتبال ایتالیا را بین خود تقسیم کرده‌اند تا پازلا بتواند با خیال راحت بازوبندی را که دوست دارد ببندد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز