خبرگزاری کار ایران

صادقیان: طلبم در مقایسه با محبت هواداران پرسپولیس ناچیز بود

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۱۸۲

هافبک سابق پرسپولیس در مورد بخشش طلبش از این تیم صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، یکی از بازیکنانی که حاضر شد طلبش از باشگاه پرسپولیس که رقم نسبتاً قابل توجهی هم بود را ببخشد تا این باشگاه برای حضور در فصل جدید لیگ قهرمانان دچار مشکل نشود، پیام صادقیان، هافبک سابق این تیم بود.

صادقیان در خصوص دلیل این تصمیمش اظهار داشت: بخشش طلبم از پرسپولیس در مقابل مهر و محبتی که هواداران این تیم در طول این سال‌ها به من داشته‌اند ناچیز است و می‌توانم بگویم کار خاصی برای آنها انجام نداده‌ام.

وی در مورد پرونده‌های باقی مانده پرسپولیس و اینکه به کسانی که پولشان را نبخشیدند انگ بی‌تعصبی زده می‌شود گفت: هرکسی عقیده و طرز تفکر و شرایط خودش را دارد و نمی‌توان گفت کسانی که طلبشان را نبخشیدند بی‌تعصب هستند. من نمی‌توانم در مورد کسی صحبت کنم و فقط در مورد خودم می‌دانم که پس از فکر کردن و مشورت با مدیر برنامه‌هایم تصمیم گرفتم بهترین کار ممکن را انجام دهم.

هافبک سابق پرسپولیس در مورد شرایط این تیم و مصاف با الدحیل هم عنوان کرد: پرسپولیس بازی رفت را به خوبی کنترل کرده بود ولی متاسفانه در زمان بدی گل خورد و نتوانست آن را جبران کند. نباید فراموش کرد الدحیل تیم فوق‌العاده‌ای است و از بهترین‌های آسیاست ولی فکر می‌کنم در بازی برگشت پرسپولیس بتواند در 30 دقیقه اول کار را تمام کند.

صادقیان در مورد شرایطش در عثمانلی و بازی در لیگ یک ترکیه گفت: شرایط خوبی دارم و از آن راضی‌ام. بازیکنان ایرانی دوست دارند در اروپا بازی کنند و پول خوب بگیرند که من این شرایط را دارم. ضمن اینکه به خاطر قرارداد و تعهد به باشگاه مجبور بودم در تیم بمانم و با وجود پیشنهاداتی که از سوپرلیگ ترکیه داشتم باشگاه راضی به جدایی من نشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز