خبرگزاری کار ایران

نتایج هفته چهارم لیگ دسته اول/ برد جنجالی گل گهر، ادامه صدرنشینی سیرجانی‌ها

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۸۹۲

هفته چهارم لیگ دسته اول با برتری جالب توجه قشقایی شیراز و گل گهر سیرجان به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، هفته چهارم بازی های لیگ دسته اول امروز برگزار شد و تیم های حاضر در این رقابت ها به دیدار یکدیگر رفتند و در نهایت این تیم گل گهر سیرجان بود که توانست به صدرنشینی خود ادامه دهد. 

* سیاه جامگان 1 قشقایی شیراز 2

اولین بازی این هفته بین دو تیم سیاه جامگان و قشقایی برگزار شد و در حالی که این تیم مشهدی بود که توانست با یک گل از حریف خود پیش بیفتد در نهایت با دریافت دو گل نتیجه این دیدار خانگی را به حریف واگذار کردند. حسین بادامکی تنها گل مشهدی ها را در دقیقه 24 و از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند اما دو گل تیم قشقایی در دقایق 75 و 86 توسط کیخسرو سیاهپور و مسعود اسدی به ثمر رسید. 

* گل گهر سیرجان 3 خونه به خونه بابل 2

جنجالی ترین بازی هفته نیز در سیرجان برگزار شد و در نهایت یاران بگوویچ توانستند به سه امتیاز حساس دست پیدا کنند. گل گهری ها که با این سه امتیاز 10 امتیازی شدند همچنان در صدر جدول حضور دارند. امین پورعلی در دقایق 13 و 90 از روی نقطه پنالتی و محسن آذرپاد در دقیقه 60 توانستند دروازه خونه به خونه را باز کنند. در طرف دیگر بابلی ها نیز در دقایق 20 و 80 توسط اسماعیل کیانی و علی اصغر شیردل به ثمر رسید. 

* بادران تهران 1 مس رفسنجان 0

یکی دیگر از مهمترین بازی های این هفته در تهران و بین دو تیم بادران و مس رفسنجان برگزار شد و در نهایت این تیم تهرانی بود که توانست با یک گل به برتری برسد. تنها گل بادرانی ها توسط میعاد یزدانی در دقیقه 46 به ثمر رسید. 

*شهرداری تبریز 1 نود ارومیه 1

دو تیم شهرداری و نود در این بازی به سراغ یکدیگر رفتند. دیداری که بین دو تیم میانه جدول برگزار می شد و سه امتیاز آن تاثیری در صدر جدول رده نداشت. این بازی در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید. 

* مس کرمان 2 اکسین 0

این بازی نیز به عنوان یکی از مهمترین بازی های هفته به شمار می رفت و در نهایت این تیم میزبان بود که توانست با دو گل به برتری برسد. دو  گل یاران دست نشان در دقایق 10 و 45 توسط حامد محمودی و امین جهان‌کهن به ثمر رسید. موفقیت مسی ها در این بازی باعث 9 امتیازی آنها شد تا پس از جاگذاشتن تیم مدعی اکسین در رده دوم جدول قرار بگیرند. 

* فجرسپاسی شیراز 2 شاهین شهرداری بوشهر 1

شیرازی ها در این دیدار موفق شدند به اولین پیروزی خود دست پیدا کنند. سه امتیاز این دیدار باعث شد تا شاگردان مجید صالح 5 امتیازی شوند. دو گل این تیم در دقایق 14 و 73 توسط عباس بوعذار و اسماعیل بابایی به ثمر رسید و در طرف دیگر نیز بهمن سالاری در دقیقه 22 تنها گل بوشهری ها را به ثمر رساند. 

* ملوان بندرانزلی 1 کارون اروند خرمشهر 1 

ملوانان در حالی که تنها ثانیه هایی تا کسب سه امتیاز آنها باقی مانده بود در نهایت نتوانستند با پیروزی به کار خود پایان دهند. انزلی چی ها که با منفی شش امتیاز بازی های خود در لیگ دسته اول را آغاز کردند تاکنون توانستند 8 امتیاز به دست بیاورند اما در جدول رده بندی با تنها 2 امتیاز در رده های پایانی جدول قرار دارند. تنها گل ملوانان در دقیقه 13 توسط شهریار مغانلو به ثمر رسید و در طرف دیگر نیز محمدجواد محمدی در دقیقه 4+90 توانست گل تساوی را وارد دروازه ملوانان کند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز