خبرگزاری کار ایران

مهدی طارمی: شرایط برای قهرمانی آسیا خوب نیست

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۶۵۸

مهاجم تیم ملی از مسوولان خواست برای دستیابی به قهرمانی آسیا امکانات و شرایط لازم را برای تیم ملی مهیا کنند.

به گزارش ایلنا، مهدی طارمی پیش از تمرین امروز در گفتگویی کوتاه راجع به شرایط خود و  تیم ملی صحبت کرد. او وضعیت اردوی تیم ملی را اینطور تشریح کرد: شرایط برای قهرمانی در جام ملت های آسیا آنطور مطلوب نیست. چون ما برای جام جهانی بزرگترین رویداد جهان که می دانستیم شاید فقط بتوانیم از گروه بالا برویم، خیلی کمک می کردند خیلی بیشتر به ما نگاه می کردند اما حالا که می دانیم پتانسیل قهرمانی در آسیا را داریم، کمک ها مثل قبل نیست و شرایط آنطور مطلوب نیست و فکر میکنم خیلی بیشتر از این ها باید رسیدگی کنند تا بعد از خیلی وقت سال قهرمان آسیا شویم.

 طارمی در پاسخ به سوالی راجع به انتظارات بازیکنان از مسئولین گفت: انتظارات را من نمی توانم تعیین کنم و در حیطه کاری من نیست. من به عنوان بازیکن می آیم تمرین می کنم تا جایی که بتوانم برای کشورم تلاش می کنم. کسانی که انتظار دارند باید انتظارات را برآورده کنند و بگویند ما چه انتظاری داریم.

مهاجم تیم ملی درباره دیدار مقابل ازبکستان نیز اظهار داشت: هرچقدر بازی دوستانه بیشتر باشد به نفع خودمان است. چند ماه پیش هم اگر بازی های دوستانه خوبی داشتیم با اروپایی ها، آمریکای جنوبی و کشورهای خوب، ما شاید می توانستیم در جام جهانی صعود هم بکنیم. به بازی های دوستانه خوب نیازی داریم و انشالله همه چیز برای مان مقدور تا بازی های خوبی داشته باشیم.

مهدی طارمی راجع به میزان انگیزه اش پس از ناکامی در دیدار مقابل پرتغال و از دست دادن تک به تک گفت: فوتبال بازی اتفاقات است و پیش می آید برای هرکسی برای من پیش آمد، برای بهترین بازیکنان هم پیش می آید. ناراحتی من از این است که تیم ملی بعد از این همه سختی و تلاشی که کردیم نتوانستیم برویم بالا. بیشتر فکر تیم ملی بودم نه خودم که فشار روانی رویم باشد نه فکر مردم و تیم ملی بودم و این هم جزو اتفاقات فوتبال است. همیشه سعی کردم برای تیمم موفق باشم و انگیزه شخصی داشته باشم. اگر تیم موفق باشد برای من هم افتخار است. من هم هرچه داشته باشم میگذارم تا تیم ملی موفق باشد.

مهاجم سابق تیم پرسپولیس در پاسخ به سوالی درخصوص پیشرفت حریفان ایران در جام جهانی مخصوصا تیم ویتنام، گفت: من برای همه حریفان احترام قائلم. ولی ایران اول آسیا است و برای این که بخواهیم قهرمان آسیا شویم باید تمام حریفان را جدی بگیریم و پله به پله ببریم و قهرمان آسیا شویم؛ فرقی نمی کند ویتنام باشد، یمن باشد یا ژاپن و استرالیا.

او درباره شرایط آمادگی اش خودش هم گفت: خداراشکر الان نسبت به یکی دو ماه پیش بهتر شدم. چون ما بعد از جام جهانی آمدیم، بدنسازی نداشتیم و استراحتمان زیاد بود. اول فصل معمولا از لحاظ بدنی و شرایط آمادگی به دور هستیم و الان بد نیست و خوب است اما انشالله بهتر می شود.

طارمی در پایان درخصوص آمادگی مهاجمان تیم ملی هم اظهار داشت: ما مهاجمان خوبی در اختیار داریم. دو سه سال است که 6-7 مهاجم طراز اول داشتیم که همه می توانستند بازی کنند. نظر آقای کی روش است که چه کسی بازی کند اما من همه تلاشم را می کنم، چه بازی کنم چه نکنم، چه روی نیمکت باشم و چه بازی کنم اما تمام تلاشم را می کنم تا بازی کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز