خبرگزاری کار ایران

استارت مانچینی با ایتالیا؛ لاجوردی‌ها مدعی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۶۴۵

روبرتو مانچینی در بازی فرداشب مقابل لهستان در بولونیا نخستین بار روی نیمکت ایتالیا می‌نشیند که برای اولین بار بعد از 60 سال در جام جهانی غایب بود.

به گزارش ایلنا، مانچو که کار سختی برای احیای آتزوری بعد از این ناکامی بزرگ دارد، مشکلی مشابه گرت ساوت‌گیت مربی تیم ملی انگلیس دارد که تیمش شنبه در ویمبلی میزبان اسپانیا است، هر دو از اینکه در تیم‌های باشگاهی فرصت بازی به ستاره‌های جوان بومی نمی‌رسد، گله‌مندند. مانچینی گفت: «هرگز پیش نیامده بود که تعداد بازیکنان ثابت ایتالیایی در سری A تا این حد پایین آمده باشد، این یک نقطه ضعف بزرگ است. خیلی وقت‌ها ایتالیایی‌هایی که روی نیمکت هستند بهتر از بازیکنانی که در ترکیب اصلی قرار می‌گیرند، بازی می‌کنند اما فرصت بازی به آنها داده نمی‌شود. آنها باید بازی کنند بخصوص جوان‌ها.» ساوت‌گیت هم هفته قبل گفت به خاطر کمبود استعداد شاید مجبور شود برای پیداکردن بازیکنان مورد نظرش در آینده از لیگ برتر گذشته و به لیگ‌های پایین‌تر مراجعه کند.

پرتغال حریف بعدی ایتالیا در لیگ ملت‌ها است که دوشنبه به مصاف این تیم می‌رود اگرچه مدافع عنوان قهرمانی اروپا، کریستیانو رونالدو را در اختیار ندارد، کاپیتان پرتغال خواسته بعد از انتقال به یوونتوس استراحت کند، او در هشت فصل اخیر حضور در رئال حداقل 40 گل در هر فصل زده اما تا به حال برای باشگاه جدیدش موفق به گلزنی نشده.

مانچینی پنج بازیکن جدید را به تیم ملی ایتالیا دعوت کرده از جمله مهاجم 17 ساله موناکو، پیترو پلگری.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز