خبرگزاری کار ایران

هفته چهارم لیگ یک؛ جنگ استقلالی‌های دو آتیشه (گزارش ویژه)

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۵۳۶

هفته چهارم مسابقات لیگ یک از فردا (جمعه) پیگیری خواهد شد.

به گزارش ایلنا، وجود مربیان فراوان سرخابی‌ها در لیگ دسته اول سبب شده تا این لیگ بسیار جذاب شود. تقابل‌هایی که همواره علاوه بر جذابیت بالا، حواشی جالبی نیز داشته که لیگ یک را بیشتر از هر زمانی جذاب کرده است.

در هفته چهارم لیگ یک، یکی از پرتعدادترین تقابل مربیان استقلالی را شاهد خواهیم بود. در تهران مهدی پاشازاده با بادران باید به مصاف مس رفسنجانی برود که هدایت آن را علی سامره برعهده دارد. یکی دیگر از تقابل‌های مربیان استقلالی در پایتخت فرهنگ ایران رخ خواهد داد. فجرسپاسی با هدایت مجید صالح باید به مصاف محمود فکری‌ای برود که هنوز با شاهین بوشهر در لیگ یک نباخته است.

تقابل این چهار مربی در هفته چهارم لیگ یک، قطعا سبب جذابیت بالای این هفته از رقابت‌های لیگ یک خواهد شد.

در مهم‌ترین بازی، تیم صدرنشین اکسین البرز میهمان مس کرمان است. اکسین البرز در حالی 9 امتیازی شده و به صدر جدول رسیده که در 3 بازی گذشته خود با نتایج یک بر صفر به پیروزی رسیده. این تیم در حالی می‌خواهد این روند را ادامه دهد که مس کرمان یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر، قصد دارد این روند را قطع کند و خود را به جایگاه بهتری برساند.

گل‌گهر سیرجان دیگر تیم مدعی است که برای رسیدن به صدر جدول تلاش می‌کند. این تیم میزبان خونه به خونه بابل است که این روزها حواشی زیادی را تحمل می‌کند.

شاهین شهرداری بوشهر میزبان تیم فجرسپاسی است. هر دو تیم از جام حذفی کنار رفته‌اند و الان به دنبال جبران ناکامی هستند. محمود فکری از اتفاقات حاشیه‌ای در بازی با خونه به خونه بسیار ناراحت است اما حالا او باید به ادامه لیگ فکر کند. مجید صالح مربی اسبق استقلال هم با فجرسپاسی در تلاش است که این تیم را در رده‌ مناسبی در جدول حفظ کند.

ملوان در انزلی از تیم کارون اروند خرمشهر پذیرایی خواهد کرد. ملوان فصل را با منفی سه امتیاز شروع کرد و طبیعی است که از دیگر رقبا عقب‌تر باشد اما اکبر میثاقیان تلاش کرده تیم کارون را برای صعود به لیگ برتر بسازد. قطعا یکی از جذاب‌ترین بازی‌های هفته در انزلی بین این دو تیم برگزار می‌شود. فرهاد پورغلامی می‌خواهد با حمایت هواداران ملوان سه امتیاز از کارون بگیرد اما تیم‌های میثاقیان به راحتی تسلیم نمی‌شوند.

مس رفسنجان میزبان تیم بادران تهران است. بادران در جام حذفی اسیر شگفتی شد و مقابل تیم چوکای تالش شکست خورد. مهدی پاشازاده سرمربی بادران برای جبران آن شوک بزرگ، لیگ یک را جدی‌تر از قبل دنبال خواهد کرد. علی سامره هم در این فصل تیم خوبی ساخته است. تقابل دو استقلالی سابق دیدنی خواهد بود. علی ۳۰ ثانیه و مهدی پاشا یادآور خاطرات زیادی برای هواداران استقلال هستند. شهرداری ماهشهر میزبان تیم آلومینیوم اراک خواهد بود.
قشقایی شیراز هم پذیرای تیم سیاه‌جامگان است. سیاه‌جامگان که شرایط بدی در لیگ یک دارد امیدوار است با حضور مسوولان جدیدش سامانی بگیرد. با این حال روی کاغذ شانس تیم شیرازی برای برد بیشتر است. شهرداری تبریز و نود ارومیه هم یک مسابقه تمام آذری را به نمایش می‌گذارند. تیم ارومیه‌ای هنوز در لیگ یک امتیازی کسب نکرده و حتی گل هم نزده. البته شهرداری هم بدون امتیاز است و برای کسب نخستین امتیازهایشان تلاش می‌کنند. در این هفته، استقلال جنوب تهران یا همان پرسپولیس پاکدشت، استراحت دارد و بازی نمی‌کند.

جمعه 16 شهریور 97‌

شهرداری تبریز – نود ارومیه – ساعت 17:45– ورزشگاه اختصاصی تبریز

سیاه جامگان مشهد – برق جدید شیراز – ساعت 16:45– ورزشگاه تختی مشهد

گل گهرسیرجان – خونه به خونه مازندران – ساعت 16:50 -ورزشگاه امام علی سیرجان

مس کرمان – اکسین البرز – ساعت 18:30– ورزشگاه امام علی کرمان

فجر سپاسی شیراز – شاهین شهرداری بوشهر– ساعت 18:45 – ورزشگاه پارس شیراز

شهرداری ماهشهر – آلومینیوم اراک – ساعت 20– ورزشگاه اهواز

ملوان بندر انزلی – کارون اروند خرمشهر – ساعت 18:50 – ورزشگاه تختی انزلی

بادران تهران – مس رفسنجان – ساعت 17:15– ورزشگاه تهرانسر

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز