خبرگزاری کار ایران

خوشحال می‌شوم که جباری به استقلال بیاید

حاجیلو:خیلی از منتقدان فتحی زمان هواداری او به دنیا نیامده بودند/ هیچ وقت در استقلال به دنبال پول، رانت، وام و بیزینس نبوده‌ام

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۴۷۵

اصغرحاجیلو سرپرست استقلال معتقد است انتقادهایی که امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه زده می شود بی انصافی بوده است.

به گزارش ایلنا، اصغرحاجیلو سرپرست استقلال معتقد است انتقادهایی که امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه زده می‌شود بی‌انصافی بوده و این مدیر در مدت زمان حضورش عملکرد مطلوبی داشته است

 

* در خصوص شرایط استقلال صحبت کنید. 

تمرینات طبق برنامه در حال برگزاری است بازیکنان تلاش می‌کنند تا شکست دور رفت مقابل السد را جبران کنند اما خیلی ناراحت‌کننده بود. شفر هم به چین رفته و طبق برنامه روز جمعه به تهران باز خواهد گشت. تنها نگرانی ما 6 بازیکن ملی پوشمان است که برای مدتی آن‌ها را در اختیار نداریم. این ما را دچار مشکل خواهد کرد. 

 

* خبر دارید که بازی‌تان مقابل نفت مسجدسلیمان به تعویق نیفتاد؟ 

در حال رایزنی هستیم که این اتفاق هم بیفتد. بازیکنان ما در اردوی تیم ملی هستند و جزو تیم‌هایی هستیم که بیشترین نفرات را به تیم ملی داده‌ایم و طبق قانون 48 ساعت قبل باید آن‌ها در اختیار ما باشند اما آنطور که ما شنیدیم تا دو روز قبل از بازی مقابل نفت ملی‌پوشان به تهران خواهند آمد. نمی‌دانیم کی به مسجد سلیمان برویم و کی برنامه‌ریزی کنیم که در قطر حاضر شویم. 

 

* این روزها بحث حضور مجتبی جباری به عنوان مربی در استقلال شنیده می‌شود. 

من خیلی از این موضوع خبر ندارم اما اگر چنین خبری درست باشد من خیلی خوشحال می‌شوم که مجتبی به استقلال بیاید او استقلالی است و سال‌ها در این تیم زحمت کشیده و قدمش روی چشم ما است. 

 

* اظهارات هادی طباطبایی علیه فتحی را شنیدید؟ 

من از این حرف‌ها خیلی تعجب کردم. نمی‌دانم چرا هادی چنین صحبت‌هایی را مطرح کرده است در ادوار گذشته همه مدیران استقلال که در این تیم حضور داشتند و می‌رفتند هیچ کسی از آن‌ها در مورد عملکردشان در مدت حضور هیچ انتقادی نمی‌کردند اما در مورد فردی که یک ماهه به باشگاه استقلال آمده و این تیم را از یک اتفاق بزرگ که حذف شدن از لیگ قهرمانان آسیا بود نجات داده این گونه صحبت کردن بی‌معرفتی است. استقلال 45 طلبکار داشت و در کمتر از یک هفته فتحی توانست با آن‌ها توافق کند. از سیامک رحیم پور که از سال 88، 12 میلیون طلب داشت تا بازیکنانی که یک میلیارد از پولشان مانده بود. شاید برایتان جالب باشد ما وقتی می‌خواستیم طلب یک بازیکن به اسم قاضی را بدهیم چون او در اردو بود از مربی‌اش مطهری خواستیم به او اجازه بدهد اردوی تیمش را ترک کند. شما این را هم حساب کنید زمانی که این مدیر به استقلال آمد پنج تا از بهترین بازیکنانش از تیم جدا شده بودند. خیلی از همین بازیکنانی که به دفتر باشگاه می‌آمدند حرف‌های زننده و تندی را بر زبان می‌آوردند و باشگاه فقط شنونده بود. حرف‌های آنان هم به جا بود طلبشان چند سال مانده بود و کسی نبوده در باشگاه به آن رسیدگی کنند. خیلی از آن‌ها می‌گفتند ما آن موقع می‌توانستیم مثلا با 400 میلیون چهار تا ماشین بخریم ولی الان این پولمان هیچ کمکی به ما نمی‌کند. 

 

* خیلی‌ها می‌گفتند طباطبایی برای اینکه سرپرست استقلال نشده است چنین انتقادهایی را انجام می‌دهدد. 

اگر کسی جای من می‌خواهد بیاید من مشکلی با این موضوع ندارم و با افتخار جایم را به کسان دیگری می‌دهم اما نمی‌دانم چرا تا من می‌آیم برایم قصه و داستان درست می‌کنند. من چند روز پیش عکسی را دیدم مربوط به سال 54 که ما با استقلال زمان مربیگری جکیچ به قم رفته ‌بودیم و همین آقای فتحی به عنوان هوادار در کنار ما بود. عشق ایشان به استقلال از قدیم است و خیلی از این بازیکنان که الان انتقاد می‌کنند هنوز به دنیا نیامده بودند. باید از فتح‌الله زاده تشکر کنم که چندی پیش از فتحی در تلویزیون و مصاحبه‌هایش تعریف کرده بود. 

 

* از زمانی هم که شما سرپرست استقلال شده‌اید هر روز یک داستان در مورد شما شنیده می‌شود. 

برای خیلی‌ها سخت است که ببینند یک بازیکن از روزی که با فوتبال آشنا شده تا انتها یک پیراهن را بر تن کرده هضمش برای بعضی‌ها کمی سخت است. برایم همیشه تعجب‌آور بود کسانی به باشگاه استقلال می‌آمدند و پست می‌گرفتند که یک بار هم پیراهن این تیم را بر تن نکرده بودند. شاید هم قبلی‌ها مترجم زبان بوده‌اند که در باشگاه استقلال سمت داشتند. 

 

* اتفاقی که بین شما وشفر در بازی با السد هنگام تعویض به وجود آمد هم چند مدتی سوژه رسانه‌ها بود. 

چیز خاصی نبود. با یکدیگر صحبت کردیم. استرس و فشار زیاد بازی بود باعث شد چنین اتفاقی بیفتد اشتباه هم از طرف ایشان نبود. هزاران بار تاحالا در فوتبال چنین اتفاقاتی افتاده است اما چون کارهای من همیشه زیر ذره‌بین بوده این صحبت‌ها مطرح می‌شود. ما عادت کردیم چیزهای بد را دوست داشته باشیم. 

 

* فکر می‌کنی چرا اینقدر برای شما حاشیه درست شده است؟ 

به خاطر این بوده که من همیشه به استقلال وفادار بوده‌ و سال‌ها جوانی‌ام را برای این تیم گذاشته‌ام. دنبال مغازه، بیزینس و خیلی چیزهای دیگر نبودم تمام بازیکنانی که مانند من بودند همگی الان خانه‌نشین هستند آن‌ها با دل خودشان کاسبی کردند ناراضی هم نیستند. هیچ وقت در استقلال به دنبال پول، رانت، وام و بیزینس نبوده‌ام و هنوز هم طلب چند سال پیشم را از این تیم نگرفته‌ام. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز