خبرگزاری کار ایران

دمبله موفق به جدایی از بارسلونا نشد

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۱۱۰

ستاره‌ی جوان بارسلونا آن طور که از او انتظار می رفت نتوانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد و این امر موجب انتقادات فراوانی علیه او شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از موندو دپورتیوو، عثمان دمبله پس از قهرمانی با فرانسه در جام جهانی خیلی زود تر از حد تصور به تمرینات بارسلونا بازگشت تا بتواند فصل ناموفق قبلی خود را جبران کند .

باشگاه بارسلونا در پست او اقدام به خرید مالکوم کرده بود و این موضوع باعث نگرانی و همچنین ناراحتی دمبله شده بود که این امر سبب شد تا این بازیکن به فکر جدایی از بارسلونا بیفتد اما در نهایت این اتفاق نیفتاد و مدیران بارسلونا اجازه ی خروج را به او ندادند.

در تابستان اریک آبیدال مدیر ورزشی بارسلونا برای تقویت خط هافبک تیم خود سفری را به پاریس داشت تا درباره ی شرایط خرید ربیوت با هنریک مدیر ورزشی پاری سن ژرمن ملاقات کند . در آن جلسه هنریک خواهان معاوضه ی ربیوت با یکی از بازیکنان بارسلونا بود اما نام او را به آبیدال اعلام نکرد.

پس از بازگشت ابیدال از پاریس مدیر برنامه های دمبله خبر از مذاکرات رضایت بخش خود با پی اس جی داد که این موضوع نشان می داد بازیکن مورد نظر هنریک دمبله بوده است.

 که این امر موجب نارضایتی مدیران بارسلونا و ارنستو والورده سرمربی این تیم شد و آنها قویا با انتقال ستاره ی جوان خود به پاریس مخالفت کردند. بعد از این اتفاق بود که سران بارسلونا قید جذب ربیوت را زدند و آرتورو ویدال را از بایرن مونیخ به خدمت گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز