خبرگزاری کار ایران

شاه مکوند : میخواهم پدیده ی لیگ شوم/ شجاع در همه درگیری ها نفر اول بود

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۸۲۵

هافبک دفاعی استقلال خوزستان که به همراه هم تیمی هایش نمایش دلپذیری داشته اند راجب شرایط این روزهای خود می گوید.

میثم شاه مکوند هافبک دفاعی جوان استقلال خوزستان در گفت‌وگو با ایلنا در مورد شرایط تیم گفت: خداروشکر وضعیت تیم خوب ایت و روز به روز هم بهتر می شود در ابتدای لیگ به دلیل دیر جمع شدن تیم از نظر بدنی کمی عقب بودیم اما رفته رفته شرایطمان بهتر می شود . الان به مدت 8 روز در تهرا ن اردو زده‌ایم و تلاش می کنیم با تمرینات بیشتر بتوانیم در ادامه بهتر عمل کنیم.

وی در مورد شرایط خودش هم گفت: در بازی با پیکان یک مصدومیت کوچک برایم پیش آمد که خداروشکر الان شرایط بهتری دارم و در حال انجام فعالیت‌های پزشکی همراه با دکتر تیم هستم تا هر چه زودتر به شرایط بازی برسم.

شاه مکوند در مورد روند نتیجه گیری تیم هم عنوان داشت: به نظرم می‌توانستیم نتایج بهتری بگیریم و در برخی بازیها حتی سه امتیاز بازی را برای خود ثبت کنیم و با وجود اینکه در تمام بازی‌ها از تیم مقابل سر بودیم نتوانستیم نتایج خوبی را بگیریم وگرنه می توانست رتبه ی ما در جدول از این هم بهتر شود.

وی در مورد درگیری‌اش با شجاع خلیل زاده هم گفت: من زیاد خودم را درگیر این مسائل نمیکنم اما باید بگویم شجاع در  تمام صحنه های درگیری نفر اول بود و خود را سریع به صحنه می‌رساند در آن صحنه هم مشکل خاصی نبود و هر چیزی که دیدید در همان زمان در زمین تمام شد و رفت و درگیری در رختکن اتفاق نیفتاد.

هافبک  تیم استقلال خوزستان در رابطه تیم ملی هم گفت: انتظار نداشتم با چند بازی خوب در لیگ به تیم ملی دعوت شوم اما من هم مثل تمام بازیکنان آرزوی بازی در تیم ملی را دارم و برای رسیدن به آن تلاش می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز