خبرگزاری کار ایران

هفته هفم لیگ برتر فوتبال؛

نساجی صفر - تراکتور 4/ جشنواره گل شاگردان دنیزلی در وطنی

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۷۴۹

نساجی در دیدار خانگی مقابل تراکتور شکست سنگین و پرگلی متحمل شد.

به گزارش ایلنا، بازی دو تیم نساجی مازندران - تراکتور، از هفته هفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت ۱۵:۳۰ آغاز شد و با نتیجه بدون گل در نیمه نخست به پایان رسید ولی در نیمه دوم تراکتور موفق شد 4 بار دروازه میزبان خود را باز کند و پیروزی پرگلی رقم بزند.


ترکیب نساجی:

نیما میرزازاد، حامد شیری، سیدمحمد میری، حسن جعفری، مجتبی بیژن، مجتبی ممشلی، میلاد سرلک، رحمان جعفری، علی‌اصغر عاشوری، علی شجاعی و رضا دهقانی

ترکیب تراکتور:

رشید مظاهری، ایمان سلیمی، محمدرضا خانزاده، سید احمد موسوی، میثم تیموری، ویلیان میمبلا، مسعود شجاعی، احسان حاج صفی، مهدی تیکدری، یوکیا سوگیتا و ساسان انصاری


داور: موعود بنیادی‌فر/ کمک‌ها: حسن ظهیری و قهرمان نجفی؛ داور چهارم: بهمن عبداللهی؛ کمک داوران پشت دروازه: میثم حیدری و مجید محمدی/ ناظر داوری: حسین نجاتی.


شرح گل‌ها:

نساجی صفر - تراکتور 1 (دقیقه 52: ویلیان میمبلا): تراکتور در میانه زمین و در فاصله‌ای حدودا 35 متری صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که شوت چرخشی و دیدنی میمبلا به زیبایی وارد دروازه نساجی شد.

نساجی صفر - تراکتور 2 (دقیقه 61: ساسان انصاری): اشتباه در خط دفاعی نساجی و پاس در عمق دیدنی سوگیتا را ساسان انصاری با ضربه بغل پای دقیق تبدیل به گل دوم تراکتور کرد.

نساجی صفر - تراکتور 3 (دقیقه 63: ساسان انصاری): ارسال پای چپ احسان حاج‌صفی از جناح راست محوطه جریمه نساجی را حامد شیری نتوانست دفع کند که ساسان انصاری از اشتباه او نهایت استفاده را بُرد و سومین گل تراکتور را به ثمر رساند.

نساجی صفر - تراکتور 4 (دقیقه 86: یوکیا سوگیتا): هافبک سامورایی تراکتور با عبور از یک مدافع نساجی تا پشت محوطه جریمه پیش رفت و با ضربه فنی استثنایی به کنج دروازه این تیم گل چهارم را به نام خود ثبت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز