خبرگزاری کار ایران

گزارش: نگاهی به آشفته بازار تابستانی سپیدرود؛ بازیکن پرسپولیس آخرین هدف کریمی

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۵۶۹

سپیدرود رشت در پنجره نقل و انتقالات تابستانی عملکرد اصولی نداشته و اعضای کادرفنی باید در زمستان به فکر تقویت ترکیب اصلی و نیمکتشان باشند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، فصل نوزدهم لیگ برتر فوتبال برای سرخپوشان گیلانی با شرایطی دشوار و عجیب آغاز شد. پس از جدایی علی کریمی، مالکیت جواد تن زاده هم توسط اداره کل ورزش استان گیلان سلب شد و امتیاز باشگاه به محمد نوین رسید.

نوین چند روز پس از معارفه به عنوان مالک جدید، خداداد عزیزی را به عنوان سرمربی جدید انتخاب کرد و یک ماه مانده به آغاز لیگ، سرمربی به معرفی بازیکنان جدیدش مشغول شد. در همین زمان تن زاده که هنوز خودش را مالک باشگاه می‌دانست، علی نظر محمدی را به عنوان سرمربی انتخاب کرد و چند بازیکن هم جذب کرد که از بین آنها کوروش ملکی به تیم عزیزی پیوست.

در زمان عزیزی مهرداد بایرامی، یعقوب کریمی، امین منوچهری، رضا معقولی، امیرحسین محمدپور، میلاد شیخ سلیمانی، محمدرضا خرسندنیا، سهند عباس قلیزاده، مهدی فیض آبادی، ابراهیم لطفی، علیرضا نورمحمدی به تیم ملحق شدند و علیرضا کوشکی، محمد غلامی، عماد میرجوان، علی دهقان، سید هادی موسوی، توحید غلامی، میعاد یزدانی، حمید ملکی هم بازیکنانی بودند که جمع سرخپوشان را ترک کردند.

پس از شکست سنگین سرخپوشان مقابل سپاهان اصفهان در هفته دوم عزیزی دچار بحران جدی شد و تصمیم به ترک تیم گرفت تا به دنبال آن ایران نژاد و خرسندنیا از تیم جدا شدند. پس از یک بازی سرمربیگری سهیل حق شناس مقابل ماشین سازی و محسن نصر برابر استقلال خوزستان، در نهایت علی کریمی دوباره به عنوان سرمربی معرفی شد تا انگیزه جدیدی به بازیکنان تزیرق شود.

با ورود کریمی محمد لطفی از جمع سرخپوشان جدا شد و امید سامکن، رضا معقولی و یعقوب کریمی هم در لیست خروجی قرار گرفتند که کریمی موفق شد با جلب رضایت کریمی به تمرینات ملحق شود. امید جهانبخش، بازیکن اسبق صبای قم هم طی چند روز گذشته در تمرینات حضور داشت اما موفق نشد نظر نهایی کادرفنی را جلب کند با توجه به اینکه از مهدی شریفی به عنوان هدف پایانی سرخپوشان نامبرده می‌شود.

عملکرد نقل و انتقالاتی سرخپوشان از زمان باز شدن پنجره نقل و انتقالات تا به امروز اینگونه پیش رفته و باید دید آنها در روز پایانی خرید جدیدی خواهند داشت یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز