خبرگزاری کار ایران

رونالدو نه؛ فوق ستاره جدید یوونتوس را بشناسید

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۴۷۹

آینده ماریو مانجوکیچ در یوونتوس مبهم بود حتی قبل از آنکه کریستیانو رونالدو به تورین بیاید. اوایل اردیبهشت مقامات بیانکونری به این مهاجم پا به سن گذاشته گفتند مانعش نمی‌شوند اگر میل رفتن داشته باشد. همان موقع دو پیشنهاد وسوسه‌انگیز از چین آمد، قرار بود دو پیشنهاد خوب دیگر از لیگ برتر و لالیگا هم برسد.

به گزارش ایلنا، به هر حال بعد از بازی‌های درخشان در جام جهانی و حضور با کرواسی در فینال روسیه، یوونتوس خوشحال بود از اینکه مانجوکیچ تصمیم گرفته بماند.

با انتقال قرضی گونسالو ایگواین به میلان، او می‌توانست پوشش خوبی برای رونالدو، پائولو دیبالا و داگلاس کاستا باشد، سه ستاره خط حمله تیم که امید یووه برای رسیدن به قهرمانی اروپا تلقی می‌شوند خودش اما نظر دیگری داشت.

در حالی که همه غرق ورود پر سر و صدای رونالدو به تورین و لیگ ایتالیا بودند، این بازیکن 32 ساله در حال رساندن خودش به اوج آمادگی بدنی بعد از جام جهانی سخت کشورش بود.

در جریان پیش‌فصل، یک روز دوربین‌های تلویزیونی شبکه اختصاصی یوونتوس به سراغ مانجوکیچ و لئوناردو بونوچی رفت و مانجوکیچ با صراحت گفت: «تصویربرداری خبری نیست، فقط کار می‌کنیم.» این مانجوکیچ کلاسیک بود همان چیزی که تا اینجای فصل از او دیده‌ایم.

در بازی اول یووه مقابل کیوو در حالی از روی نیمکت به زمین آمد که تیمش عقب بود و با همکاری فوق‌العاده با فدریکو برناردسکی ورق بازی را برگرداند.

جایزه‌اش قرار گرفتن در ترکیب اصلی در بازی هفته بعد با لاتزیو بود که حساب گلزنی‌اش را افتتاح کرد آن هم بعد از آنکه رونالدو فرصت گلزنی را از دست داد.

در بازی شنبه با پارما، شانس کمک زیادی به او کرد چون وقتی نتوانست در نبرد هوایی اقدام شایسته‌ای انجام دهد توپ مقابلش قرار گرفت و به زحمت آن را وارد دروازه میزبان کرد اما در پشت پای خارق‌العاده‌ای که زد و در واقع پاس گل به بلای ماتویدی بود، شانس کوچکترین نقشی نداشت. گل پیروزی هافبک فرانسوی در کمال شایستگی زده شد، او در بازی یوونتوس که همچنان چنگی به دل نمی‌زند، واقعا مفید است. درباره رونالدو هم می‌شود این را گفت. او اگرچه در دو بازی قبلی تیمش در سری A نمایش تاثیرگذاری داشت، در انیو تاردینی، عنصر ناکارآمد و به نوعی درجه دو محسوب می‌شد و هیچ حرکتی نداشت که به طور کامل ثمر دهد.

در عین حال همانطور که چیرو فرارا در یک هفته اخیر تاکید کرده فرم یوونتوس بیشتر از گلزنی رونالدو که دیر یا زود شروع می‌شود، مایه نگرانی است. در واقع این دو به هم ربط عجیب و غیرقابل انکاری دارند؛ ماسیمیلیانو آلگری همچنین در حال تلاش برای گرفتن بهترین بازی از رونالدو است مثل پائولو دیبالا و کاستا که هر دو این بازی را از روی نیمکت شروع کردند.

یووه فصل را عالی شروع کرده و تمام بازی‌هایش را برده اما این تیم نقاط ضعف زیادی دارد. ما به تعطیلات بازی‌های ملی می‌رویم در حالی که با اطمینان از یک موضوع از تعطیلات بر می‌گردیم و آن اینکه مانجوکیچ نخستین نام در خط حمله یوونتوس برای بازی بعدی است.

رونالدو شاید در حال حاضر فوق‌ستاره یوونتوس باشد اما قطعا تاثیرگذارترین بازیکن این تیم در حال حاضر، مانجوکیچ است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز