خبرگزاری کار ایران

فهرست تیم ملی باعث بی‌انگیزگی بازیکنان لیگ شده

درخشان : کی‌روش به دنبال تسویه حساب با پرسپولیس است

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۱۷۴

پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است نگاهی که کارلوس کی روش به فوتبال ما دارد باعث بی انگیزگی بازیکنان لیگ می شود.

به گزارش ایلنا ، در پی اعلام لیست تیم ملی توسط کارلوس کی روش انتقادات زیادی به این لیست وارد است و برخی معتقدند کی‌روش بدون نگاه به بازیهای لیگ این لیست را تدارک دیده است.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا راجب این لیست گفت: این لیست با نگاه به بازیکنان امتحان پس داده و ملی تدارک دیده شده ولیگ برتر ما توسط کی روش وکادرفنی رصد نشده که این اتفاق باعث بی انگیزگی بازیکنان لیگ می شود و در کیفیت بازیهای لیگ تاثیر منفی می گذارد.

پیشکسوت سرخپوشان پایتخت در رابطه با جوانگرایی در تیم ملی و عدم دعوت از سید جلال حسینی افزود: کی‌روش در مصاحبه‌هایش قبل از جام جهانی در توجیه لیست تیم ملی اینطور بیان می‌کرد که قصد جوانگرایی در تیم ملی دارد و سید جلال حسینی به همین علت دعوت نشده، اما ما دیدیم که بازیکنان هم‌ سن و سال سید جلال به تیم ملی دعوت شدند . الان هم دوباره همان بازیکنان دعوت شده‌اند اما سید جلال که از نظر آمادگی جسمانی و فنی از بهترینهای لیگ هست دعوت نشده که این تناقض بزرگی در رفتار سرمربی تیم ملی است.

درخشان در مورد جنجال های اخیر بین سرمربی تیم ملی و پرسپولیسی ها هم این عنوان کرد: وقتی شما از قهرمان بلامنازع دو دوره‌ی اخیر لیگ یک بازیکن به تیم ملی دعوت میکنی این جای سوال است و اصلا خوب نیست. این اتفاق از یک لحاظ برای پرسپولیس خوب است چرا که برانکو تمام نفرات خود را منهای بیرانوند در اختیار دارد و می‌تواند تیمش را آماده و سرحال به مصاف الدحیل بفرستد. از یک لحاظ هم برای پرسپولیس و بازیکنانش مضر است و روی آنها تاثیر منفی دارد زیرا این امکان وجود دارد بازیکنان بی‌انگیزه شده و این تصور درآنها ایجاد شود که تلاش آنها دیده نمی‌شود واین می تواند روی عملکرد آنها تاثیر بگذارد.

درخشان در مورد سلیقه ای بودن لیست تیم ملی هم حرف‌های جالبی را بیان کرد: این نگاه، نگاه حرفه‌ای به فوتبال نیست. درست است که هر لیستی با سلیقه سرمربی آن همخوانی دارد و همه باید به آن احترام گذاشته و حمایت کنیم اما این همه تناقض در لیست اعلام شده از سوی کی روش نشان می‌دهد او دنبال تسویه حساب شخصی است و این عمل به مصلحت تیم ملی نیست .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز