خبرگزاری کار ایران

ماجدی: اگر دانش مدرسان بالا باشد کیفیت مربیان فوتبال ما بالاتر می‌رود

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۱۲۱

رئیس کمیته آموزش گفت: اگر سطح دانش و مربیگری یک مدرس در حد بالا باشد، بدون شک مربیان با کیفیتی تحویل جامعه فوتبال داده خواهد شد.

به گزارش ایلنا، میرشاد ماجدی، رئیس کمیته آموزش در خصوص برگزاری آزمون سراسری مدرسان کلاس مربیگری C ایران که از روز گذشته در ورزشگاه شهید دستگردی آغاز شده است، گفت: 120 شرکت کننده در این آزمون حضور داشته و زیر نظر 9 مدرس ارشد آسیا و کشور ( مرتضی محصص، فریدون معینی، نادر عربی، مسعود اقبالی، اردشیر پور نعمت، وحید امیری، احمد سنجری، غلامرضا جهانی و کیومرث دهقانپور) دوره های تئوری و عملی خود را پشت سر می گذارند.

وی در ادامه بیان کرد: معتقدم اگر مدرسان باکیفیت در دوره های آموزشی حضور داشته باشند، مربیان با کیفتی را تربیت می کنند و بالطبع بازیکنان با کیفیتی توسط مربیان تحویل جامعه فوتبال می شود.
 رئیس کمیته آموزش گفت: کمیته آموزش با هدف ارتقا و کیفیت بحث مربیگری در کشور دوره ها و آزمون های مختلفی را برگزار می کند تا بتواند با رفع نواقص، بستر رشد و توسعه فوتبال را در بحث آموزش و تربیت مربی فراهم کند.

کمیته آموزش جهت انتخاب نخبگان مدرسان کلاس مربیگری C ایران،  اقدام به دعوت از 120 مربی کرده تا با برگزاری آزمون های مختلف، به ارزیابی مربیان بپردازد.

گفتنی است، آزمون های این دوره توسط 9 نفر از مدرسان ارشد کشور و آسیا از مربیان گرفته می شود

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز