خبرگزاری کار ایران

چمنیان: هدف تیم فوتبال نوجوانان صعود به جام جهانی است

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۱۱۱

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان گفت: طبق هدفی که ما داریم‌ برای دومین دوره متوالی می‌خواهیم به جام جهانی صعود کنیم.

به گزارش ایلنا، عباس چمنیان درباره عملکرد بازیکنانش پس از پیروزی برابر عمان، گفت: دو دیدار تدارکاتی که با تیم نوجوانان عمان برگزار می‌کنیم آخرین شانس ما پیش از آغاز رقابت‌های قهرمانی آسیا است تا بازیکنان را محک بزنیم. زمان زیادی نداریم باید در این فرصت باقیمانده برنامه های تاکتیکی و تکنیکی مان را مرور کنیم.

وی در ادامه افزود: عمان تیم خوبی است و ما شناخت خوبی از این تیم داشتیم. معتقدم تیم‌هایی مثل عمان و یمن در رده پایه خوب کار کرده‌اند. هدف اصلی از برگزاری این دو بازی این است که نقاط ضعف مان را به حداقل برسانیم‌. خدا رو شکر روحیه بازیکنان خوب است و برنامه هایی که در تمرین داشتیم، بچه ها روز گذشته در مسابقه پیاده کردند.

سرمربی تیم ملی نوجوانان درباره حریفان در بازی‌هایی آسیایی، اظهار داشت: تمام تیم ها در رده نوجوانان جدی هستند و همه کشورهای آسیایی و 16 تیمی که به بازی‌های آسیایی راه پیدا کرده‌اند سرمایه گذاری زیادی انجام داده‌اند. ما در گروه مقدماتی با تیم‌های اندونزی، هند و ویتنام که به ترتیب با این 3 تیم بازی می‌کنیم. اندونزی را به صورت کامل آنالیز کردیم چون اولین بازی مان است و پیشنیه‌ای در مسابقات آسیایی نداشت این تیم را به خوبی بررسی کردیم و بیشتر مورد ارزیابی قرار دادیم و درباره تیم های هند و ویتنام هم شناخت داریم .

وی در پایان، خاطر نشان کرد:  به هر حال بازی‌های آسانی پیش رو نداریم و امیدوارم مرحله به مرحله بتوانیم جلو برویم و علاوه بر کسب سهمیه‌، مقامی بهتر از سال گذشته بدست آوریم. طبق هدفی که ما داریم‌ برای دومین دوره متوالی می خواهیم به جام جهانی صعود کنیم و به امید خدا بتوانیم  مقامی بهتر از نایب قهرمانی سال گذشته کسب کنیم. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز