خبرگزاری کار ایران

ستاره تیم ملی سوئد به ملبورن ویکتوری استرالیا پیوست

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۹۷۹

باشگاه ملبورن ویکتوری اعلام کرد ستاره تیم ملی سوئد را با قراردادی دو ساله به خدمت گرفته است.

به گزارش ایلنا، اولا تویونن در رقابت‌های جام جهانی 2018 خوش درخشید و بهترین عملکرد او در دیدار برابر تیم ملی آلمان بود. او پیش از سفر به لیگ فرانسه و بر تن کردن پیراهن تولوز و رنس چندین فصل در لیگ هلند با پی اس وی آیندهوون بازی کرد. تویونن همچنین در سال 2015 به همراه ساندرلند در لیگ برتر انگلیس حضور داشت.

کوین موسکات، سرمربی تیم ملبورن ویکتوری پس از قرارداد با ستاره سوئدی اظهار داشت: اولا به کیفیت خط حمله با ارزش می‌بخشد و او در فصل پیش رو در خط حمله ما نقش مهمی را ایفا خواهد کرد.

او ادامه داد: او دقیقا همان نوع بازیکن است که ما می‌خواستیم جذب کنیم، او مهاجم موفقی است و خوشحالم که به ملبورن آمد. ما هنوز یک ویزا برای بازیکن خارجی داریم و در حال تلاش هستیم تا کیفیت نیمکت‌مان را افزایش بدهیم.

تویونن نیز پس از امضای قرارداد گفت: می‌دانم که ملبورن ویکتوری باشگاه بزرگی در استرالیاست و آنها سال گذشته قهرمان شدند و در لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کنند. اگر شما به دنبال ماجراجویی باشید، شما احتمال برنده شدن را دنبال می‌کنید، شما می‌خواهید چیزی به دست آورید. به همراه کیوسکه هوندا و جورج در خط حمله فکر می‌کنم بتوانم بازی‌های خوبی به نمایش بگذاریم.

مهاجم 32 ساله از اواسط سپتامبر به تمرینات ملحق خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز