خبرگزاری کار ایران

جرارد پیکه: این ذهنیت یعنی خودکشی

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۸۲۸

جرارد پیکه، مدافع بارسلونا در یک مصاحبه گفته که دوست دارد پل پوگبا را در پیراهن بارسلونا ببیند.

به گزارش ایلنا، او همچنین می‌گوید نباید تنها روی لیگ قهرمانان تمرکز کرد. 

 

نظرت درباره عملکرد دمبله در ابتدای فصل چیست؟

 او در پیش‌فصل عالی کار کرده بود و در چند بازی ابتدایی فصل هم به همین ترتیب فوق‌العاده بوده است. باید در نظر داشته باشیم که او پسر خیلی جوانی است و نخستین سال حضور در بارسلونا بسیار سنگین است. او کمک بزرگی به ما می‌کند، چون خیلی جوان است و جا برای پیشرفت دارد.

مسی حالا کاپیتان تیم شده. آیا همه چیز تغییر کرده است؟

 لئو پیش‌تر هم رهبر تیم بود. او از این نظر نیازی نداشته که تغییر زیادی داشته باشد. بازوبند یک نماد است، وگرنه لئو سال‌هاست که رهبر تیم است.

نظرت درباره زمین بازی وایادولید چیست؟ آیا با این اوضاع، نظر بازیکنان درباره انجام بازی‌ها در آمریکا تغییری نکرده است؟

 این دو هیچ ربطی به هم ندارند اما مایه شرمساری است که در سال 2018 هستیم و از این مشکلات داریم، چون مساله بودجه نیست، بلکه افرادی باید باشند که حواسشان به چنین مسائلی باشد و ببینند که آیا شرایط زمین قابل قبول هست یا نه، به‌ویژه که درباره لیگی صحبت می‌کنیم که بهترین لیگ دنیا است و باشگاه‌ها و بازیکنان بسیار مهمی در آن حضور دارند. آن بازی با وایادولید نباید تکرار شود چون هم کیفیت بازی پایین می‌آید و هم احتمال مصدومیت بازیکنان افزایش می‌یابد. اگر بازیکنی مصدوم می‌شد، هرگز مسوولان را نمی‌بخشید.

چه امتیازی به نقل و انتقالات بارسلونا و به‌ویژه خرید لنگله می‌دهی؟

 ما خوب تقویت شده‌ایم اما باید ببینیم در انتهای فصل چه می‌شود. لنگله خیلی عالی با توپ کار می‌کند. به نظرم او خیلی عالی بازی کرده است اما باید به بازیکنان جدید فرصت بدهیم چون اکثر آنها خیلی جوان هستند. شما باید هم به حال فکر کنید و هم به آینده. آرتور 21 سال دارد و لنگله و مالکوم هم جوان هستند.

آیا رئال بدون کریستیانو ضعیف‌تر شده است؟

 آنها شروع خوبی داشته‌اند و دو برد کسب کرده‌اند و عالی بازی می‌کنند. ما خولن لوپتگی را از تیم ملی می‌شناسیم و اوضاع رئال همانطوری است که انتظار می‌رفت. به نظرم مادرید بیشتر بر محور تیم خواهد بود تا بر محور بازیکنان.

نظرت درباره حرف‌های مسی چیست؟ آیا بارسلونا تمام تمرکزش را روی لیگ قهرمانان گذاشته است؟

 لیگ قهرمانان مهم است چون بهترین بازیکنان در آن بازی می‌کنند. شما در این لیگ تنها چند بازی برگزار می‌کنید و نمی‌توانید در کل فصل تنها روی آن تمرکز کنید. اینکه همه چیز بر پایه لیگ قهرمانان باشد یعنی خودکشی. روش بازی ما مبتنی بر تداوم است و لیگ جایی است که روی آن تمرکز می‌کنیم. لیگ دماسنجی است که به ما نشان می‌دهد خوب هستیم یا نه. ما هرگز لیگ قهرمانان را بدون قهرمانی در لیگ فتح نکرده‌ایم. ما روی لیگ تمرکز خواهیم کرد تا ببینیم به کجا می‌رسیم.

آیا از اتفاقات منچستریونایتد باخبر هستی؟ آیا پوگبا را به خاطر دعواهایش با مورینیو با پیراهن بارسلونا تصور می‌کنی؟

 من خیلی خبردار نیستم که در این تیم چه می‌گذرد. پوگبا بازیکن بزرگی است و فعلا که در منچستریونایتد حضور دارد. باید ببینیم که آیا در آینده باشگاهش عوض می‌شود یا نه. اگر او به بارسلونا می‌آمد خوب می‌شد و باعث خوشحالی ما می‌شد اما باید به بازیکنی که در منچستریونایتد بازی می‌کند احترام بگذاریم.

آیا انجام یک بازی لیگ در آمریکا برایت ناراحت‌کننده است؟

 باید برای آنچه که داریم ارزش قایل شویم. نوآوری و گسترش بازار مساله دیگری است و من درک می‌کنم که اوضاع می‌تواند مانند NBA شود اما تقویم فوتبال مانند NBA نیست. در فوتبال رقابت بیشتری در جریان است و باید طرفداران را هم در نظر گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز