خبرگزاری کار ایران

بازی های آسیایی ۲۰۱۸

درخشان: باید بچه ها را آرام کنم/ سعید باخت اما قزاق نبرد

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۷۸۷

زئیس فدراسیون جودو راجع به نقره ملایی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، محمد درخشان رئیس فدراسیون جودو در واکنش به اتفاق رخ داده در ۳ ثانیه پایانی فینال وزن ۸۱- کیلوگرم جودو گفت: من ابتدا پیروزی ورزشکاران کشورمان را در اندونزی تبریک می‌گویم. ما در جودو امروز یک مدال برنز توسط بریمانلو و یک نقره توسط سعید ملایی کسب کردیم. در مورد مسابقه، داوری و ... رویه من به این صورت بوده که سعی می‌کنم از من چیزی در رسانه در مورد مسائل فنی مطرح نشود. مسئله فنی است، باید بنشینیم و در مورد این موضوع صحبت کنیم، ما مدال نقره گرفتیم و بسیار این مدال با ارزش است و به همه تبریک می‌گویم.

وی در ادامه صحبت‌های خود گفت: داوران سخت‌گیری‌هایی را دارند، در بازی کره و ژاپن دیدیم که داوران به ژاپن امتیاز دادند اما در هر صورت ایران امروز در فینال دو نماینده داشت و حاصل آن یک مدال نقره و یک مدال برنز بود. تبریک می‌گویم چون ما از این مدال‌ها انرژی می‌گیریم، فردا هم در سنگین‌وزن جواد محجوب را داریم که انشاالله او مدال می‌گیرد و دل مردم را شاد می‌کند.

درخشان در واکنش به این سوال که در ۳ ثانیه پایانی ما تصور کردیم ملایی برنده شده اما این اتفاق رخ نداد، نظر شما چیست؟ گفت: کار من خیلی سخت است باید بچه‌ها را آرام کنم. این بچه‌هایی که مسابقه را تا چند ثانیه آخر جلو بودند و بازنده اعلام شدند، داوران باعث گریه آنها و مربیان شدند. وظیفه من این است گروه را آماده کنم، همه باید از این اتفاقات روحیه بگیرند و نفر بعدی را رو تاتامی بفرستم. سعید ملایی از حریف قزاق خود برتر بود و همه دیدند که چطور مبارزه کرد. یک جمله می‌گویم؛ سعید باخت اما قزاق نبرد چون قزاق کاری نکرد، ایستاد و با آن ۳ اخطار داوران برنده شد و ما می‌پذیریم، ما المپیک ۲۰۲۰ توکیو را پیش رو داریم و از حالا باید روی نقاط ضعف و قوت کار کنیم و از همینجا باید شروع کنیم.

وی در واکنش به این سوال که گویا در کوراش ملک‌محمدی پس از باخت در بازی نخست مقابل حریف افغانستان سرش را به دیوار کوبیده، شرایط جسمانی او چطور است؟ گفت: اصلاً جای نگرانی ندارد، نگرانی ما از این است که در کوراش بسیار کثیف عمل کردند. من مطمئن هستم محمدی شایسته طلا بود. او جوان است و احساسی این کار را کرد. ما تلاش می‌کنیم که او به روزهای گذشته خود باز گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز