خبرگزاری کار ایران

بازی های آسیایی ۲۰۱۸

سرمربی اسکواش بانوان: در عرض سه ماه تیم را آماده کردیم

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۶۹۶

سرمربی تیم اسکواش بانوان درباره عملکرد تیمش صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، فاطمه حیدری، سرمربی تیم ملی اسکواش بانوان بعد از حذف تیمش از بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا گفت: حضور در بازی‌های آسیایی با تورنمنت های دیگر خیلی متفاوت است.این برای اولین بار است که ما به این رویدا بزرگ اعزام می شویم.متاسفانه در همین اولین تجربه با تیم های هند و هنگ کنگ همگروه شدیم که هر دو از تیم های مطرح اسکواش آسیا هستند. ما مقابل این دو تیم شکست خوردیم و هر دوی آنها به مرحله بعد صعود کردند. اندونزی را هم می‌توانستیم ببریم اما با یک بدشانسی با اختلاف دو بر یک نتیجه را واگذار کردیم.

وی ادامه داد: تنها برد ما در این بازی‌ها مقابل تایلند بود. بازی آخرمان هم با چین بود که در واقع یک بازی تشریفاتی بود و چین برنده شد.نقطه ضعف ما در این بازی ،عملکرد ضعیف فرشته اقتداری بود. او با این که این بازی تشریفاتی بود اما اصلا روحیه خوبی نداشت و به رغم این که از حریفش جلو بود اما نتیجه گیم را واگذار کرد.

 سرمربی تیم ملی اسکواش بانوان عنوان کرد: در مجموع از عملکرد بچه‌ها راضی هستیم چون اولین حضورشان در این بازی ها بود اما مسئولان باید توجه داشته باشند که اگر قرار باشد حضور بانوان اسکواش باز در بازی های آسیایی ادامه دار باشد باید برنامه ریزی بهتر و بیشتری صورت بگیرد. ما در عرض سه ماه این تیم را برای بازی ها آماده کردیم. اسکواش جز رشته هایی است که آسیایی‌ها در دنیا حرف اول را می‌زنند. پس در این شرایط ما باید خودمان را به اسکواش جهان نزدیک کنیم و سرمایه گذاری و برنامت ریزی بلند مدت تری داشته باشیم.

حیدری در پایان افزود: شرط حضور تیم ملی اسکواش بانوان در بازی‌های آسیایی این بود که در جمع هشت تیم برتر مسابقات قهرمانی آسیا قرار بگیریم که خوشبختانه موفق شدیم در رقابت‌های امسال به عنوان ششمی برسیم. فکر می‌کنم عملکرد دختران ما با توجه به کم تجربگی و امکانات محدودشان تا به الان خوب بوده است؛ اگر حمایت‌ها صورت بگیرد قطعا روند رو به رشدی را در آینده خواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز