خبرگزاری کار ایران

بخشی زاده: تراکتور قوی‌ترین تیم لیگ برتر است/ دوست نداریم دربی مساوی شود

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۴۴۲

مربی تیم گسترس فولاد تبریز تیم تراکتورسازی را قوی ترین تیم لیگ جاری معرفی کرد.

به گزارش ایلنا، یوسف بخشی‌ زاده، مربی گسترش فولاد در نشست خبری پیش از دیدار مقابل تراکتورسازی در دربی تبریز اظهار داشت: می‌خواهیم فردا بازی شرافتمندانه و آبرومندانه‌ای مقابل تراکتورسازی انجام دهیم. از باشگاه تشکر می‌کنم که ما را شارژ مالی کرد و امیدوارم در بازی فردا سربلند بیرون بیاییم. ما شش مصدوم داریم و با تراکتوری بازی می‌کنیم که قدرتمندترین و پرمهره‌ترین تیم لیگ است اما ما هم حریف دست و پا بسته‌ای نیستیم. بازیکنان با آمادگی کامل تمرینات را انجام دادند. ما در چهار بازی اول بدشانسی آوردیم و می‌توانستیم در آن بازی‌ها برنده شویم.

او افزود: ما در آن بازی‌ها از لحاظ بدنی هم کم می‌آوردیم اما امیدوارم  فردا بازی خوبی به نمایش بگذاریم. بازیکنان جایگزین ما مهره‌هایی نیستند که بتوانند جای خالی بازیکنان قبلی را پر کنند. ما ۱۰۰ درصد به دنبال سه امتیاز هستیم و دوست نداریم این بازی با تساوی به پایان برسد.

مربی گسترش فولاد گفت: تراکتوری که هفته قبل به مصاف سپاهان رفت تغییرات زیادی داشته است. این تیم روز به روز هماهنگ‌تر می‌شود و بازی تاکتیکی به نمایش می‌گذارد. تراکتورسازی را به خوبی آنالیز کردیم و نقاط ضعف و قوت آن را به خوبی می‌شناسیم. من سه سال در تراکتورسازی بودم اما الان تیم من ماشین‌سازی است و به این تیم فکر می‌کنم.

بخشی‌زاده در پایان درباره تماشاگران تبریزی گفت: تماشاگران تبریزی همیشه به فوتبالیست‌ها لطف داشتند. زمانی که در تراکتورسازی بودم تبریز ۹۰۰ هزار نفر جمعیت داشت اما ۳۰ هزار نفر به ورزشگاه باغ شمال می‌آمد. باید آرامش و رفاه کامل را برای آن‌ها فراهم کنیم. در استادیوم‌های ایران واقعا هواداران اذیت می‌شوند. امیدوارم هواداران پرشور تبریزی به راحتی وارد استادیوم شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز