خبرگزاری کار ایران

بازی های آسیایی ۲۰۱۸

مظاهری: سجاد با شایستگی تمام شکست خورد/ ما را محدود کردند

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۲۰۳

مربی تیم ملی بوکس درباره شکست سجاد کاظم زاده صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، علی مظاهری مربی تیم ملی بوکس ایران پس از شکست سجاد کاظم‌زاده مشتزن وزن ۶۹ کیلوگرم مقابل حریف تایلندی، گفت: سجاد مبارزه بدی نداشت، منتها حریف او بسیار باتجربه‌تر و قدرتمندتر از سجاد بود و توانست بوکسور ما را شکست دهد.

مظاهری در ادامه گفت: بچه‌های ما برای اینکه بتوانند در مسابقات مهمی چون بازی‌های آسیایی موفق عمل کرده و به مدال برسند باید میادین بیشتری دیده و باتجربه‌تر شوند. شک نکنید اگر سجاد قبل از بازی‌های آسیایی در تورنمنت‌های بیشتری حضور پیدا کرده و با تجربه بیشتری راهی میدان آسیایی می‌شد می‌توانست به مدال برسد، اما حالا با تمام شایستگی که برای کسب مدال داشت شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

مربی تیم ملی بوکس درباره دیگر نمایندگان کشورمان در بازی‌های آسیایی، گفت: فردا شاهین موسوی مقابل نماینده ازبکستان به میدان خواهد رفت. کار سختی دارد. امیدوارم سربلند از این میدان خارج شود.

مظاهری در پایان ،گفت: بازی‌های آسیایی میدانی نیست که در آن به راحتی به کسی مدال دهند. برای موفقیت در این مسابقات باید سرمایه‌گذاری زیادی صورت گیرد و نمایندگان بسیاری را اماده حضور در مسابقات کرد. متاسفانه قبل از حضور در بازی‌ها بوکس ایران را با کاهش اوزان محدود کردند وگرنه ما با مشتزنان سنگین وزن خود م‌توانستیم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز