خبرگزاری کار ایران

قلعه‌نویی به دنبال بازگشت رایگان حاج صفی

مذاکره نهایی المپیاکوس با دو مدافع چپ؛ احسان در راه ایران

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۵۳۳

المپیاکوس و حاجی‌صفی یک گام دیگر به جدایی نزدیک شده‌اند.

به گزارش ایلنا، این باشگاه روی دو بازیکن جدید برای بازی در دفاع چپ حساب کرده و این یعنی حاجی‌صفی دنبال تیم جدیدی برای ادامه فوتبال خود باشد. بازیکنی که سه بازی کم نقص برای تیم‌ ملی‌ا یران در جام جهانی انجام داد و پیشنهادهایی نیز دریافت کرد.

باشگاه‌های بسیاری در اروپا خواهان جذب احسان بودند اما رقمی که المپیاکوس برای صدور رضایت‌نامه او می‌خواست، بالاتر از پولی بود که باشگاه‌های خواهان می‌پرداختند یا توان پرداخت آن را داشتند. همین مساله باعث شد تا بحث حضور حاجی‌صفی در لیگ ایران مطرح شود. سپاهان مشتری همیشگی او است و تراکتورسازی نیز علاقه‌مند به جذب او. دو باشگاهی که پول لازم را برای شکار احسان هزینه می‌کنند و در رقابت شانه به شانه برای جذب او، سعی در کنار زدن هم دارند.

هیچ ‌یک البته نمی‌توانند رقم رضایت‌نامه حاجی‌صفی را پرداخت کنند و به همین دلیل دنبال راهکاری برای انتقال قرضی بازیکن تیم ‌ملی ‌ایران می‌گردند. اتفاقی که بعید هم نیست رخ بدهد و المپیاکوس به جدایی یک ساله احسان راضی شود. امیر قلعه‌نویی سرمربی سپاهان است. مربی پرافتخاری که سابقه کار با حاجی‌صفی را هم در سپاهان و هم در تراکتورسازی دارد. او برای بازگشت احسان چراغ سبز نشان داده. شاید اگر هر مربی دیگری هم جای او بود با شکار بازیکنی در قواره‌های حاجی‌صفی موافقت می‌کرد.

قلعه‌نویی اما فارغ از این علاقه‌مندی حرف‌هایی به زبان آورده که شاید احسان را برای بازگشت به سپاهان مردد کند: «من یک توصیه به احسان دارم. آقای حاجی‌صفی، سپاهان دو سال شرایط خوبی نداشته و امسال به وجود تو نیاز دارد. دینی بر گردن شماست، چون از این تیم رشد کرده‌اید. حتی اگر قرار است امسال برای سپاهان مجانی هم بازی کنی این کار را انجام بده. خود من سه نوبت به‌خاطر استقلال قید پیشنهادهایم را زدم.»

امیر قلعه‌نویی درست می‌گوید. سپاهان دو فصل ناموفق را سپری کرده اما این استدلالی منطقی برای گذشت از مبلغ قرارداد نیست. آن هم برای احسان حاجی‌صفی که شاید از پیشنهاد چند میلیاردی تراکتورسازی عبور کند و پیراهن سپاهان را بپوشد. حاجی‌صفی اگر قصد داشت رایگان برای تیمی بازی کند، در اروپا می‌ماند و در یک باشگاه یونانی فوتبال خود را ادامه می‌داد. باشگاهی به نام پانیونیوس که برای بازگشت او فرش قرمز نیز پهن می‌کرد. حالا یک پرسش از امیر قلعه‌نویی.

مربی موفقی که چند مقطع در سپاهان فعالیت کرده و با این تیم به افتخارات متعددی نیز رسیده، آیا بعد از دو فصل ناموفق، قلعه‌نویی برای سپاهان مجانی مربیگری می‌کند؟ آیا دینی گردن او نیست؟ ای‌ کاش قلعه‌نویی که مربی کارنامه‌داری است، یک سوزن به خودش بزند و یک جوالدوز به دیگران. شاید آن‌وقت نه انتقادی به حرف‌های او وارد باشد و نه حرف و حدیثی به میان بیاید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز