خبرگزاری کار ایران

آشنایی با السد؛ جنگ استقلال با دلارهای قطری

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۵۰۷

استقلال دو سال پیش در مرحله پیش مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا توانست السد را با ژاوی در ورزشگاه آزادی شکست دهد و به مرحله گروهی برسد. این بازی اما با آن دیدار تفاوت‌های بسیاری دارد.

به گزارش ایلنا، یک دلیل حضور در جمع چهار تیم پایانی آسیا است که انگیزه‌های زیادی برای دو طرف ایجاد می‌کند. بخصوص السدی‌ها که سابقه قهرمانی در دوره جدید بازی‌های باشگاهی در آسیا را هم در کارنامه دارند و به واسطه هزینه‌های سرسام‌آور دلاری برای ستاره‌هایشان بدشان نمی‌آید با برخورداری از بازیکنی همچون ژاوی، بونجاح و گابی که تازه به خدمت گرفته‌اند، لااقل به فینال این رقابت‌ها صعود کنند.

البته تقابل با السد برای استقلال به مراتب بهتر از رویارویی با تیم شگفت‌انگیز الدحیل است و آبی‌ها که تیم متفاوتی در قیاس با بازی‌های گذشته خود در لیگ قهرمانان آسیا در اختیار دارند، باید از این فرصت بیشترین بهره را ببرند و با دست پر بازی رفت را به پایان برسانند. استقلال به دلیل آنکه بازی برگشت میهمان السدی‌هاست باید در تهران کار را تمام کند تا به اما و اگر‌های بازی بعد دچار نشود.

گرچه تیم شفر در لیگ نتایج خوبی نگرفته اما با کمک هواداران می‌شود از پس این بازی برآمد و امید‌ها را برای رسیدن به جمع چهار تیم مرحله پایانی افزایش داد. استقلال به احتمال زیاد در بازی با السد از ترکیب: مهدی رحمتی، خسرو حیدری، پژمان منتظری، محمد دانشگر، میلاد زکی‌پور (آرمین سهرابیان)، علی کریمی، فرشید باقری، وریا غفوری، فرشید اسماعیلی، مرتضی تبریزی و الحاجی گرو، استفاده خواهد کرد. ترکیبی که اگر از لحاظ ذهنی آماده باشد، می‌تواند برتری را نصیب استقلال کند.

البته استقلال برای عبور از این بازی مهم باید به خوبی از مهار ژاوی و گابی دو بازیکن ارزشمند تیم السد برآید. آنچه استقلال را به سرمنزل مقصود می‌رساند، بستن راه‌های نفوذی ژاوی است. از سویی مدافعان استقلال هم باید سایه به سایه گابی حرکت کنند و از بغداد بونجاح هم غافل نشوند. بونجاح در لیگ ستارگان قطر 10 گله است و در یکی از بازی‌های این تیم به تنهایی 7 گل زد و رکورد گل زده در یک بازی را در لیگ ستارگان در دست گرفت.

در واقع استقلال با مجموعه‌ای از بازیکنان حرفه‌ای مواجه است که برای عبور از آنها باید فکر، برنامه و البته هماهنگی و از خود گذشتگی داشته باشد. ختم کلام اینکه از استقلال نمایش متفاوت‌تری را در بازی با السد قطر انتظار داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز