خبرگزاری کار ایران

بیانیه کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی؛

باید فرهنگ ناب و اصیل آذربایجان را به اثبات برسانیم

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۴۱۹

کانون هواداران باشگاه ‌تراکتورسازی اقدام به انتشار بیانیه‌ای کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی، کانون هواداران باشگاه ‌تراکتورسازی برای رعایت اخلاق و فرهنگ و حمایت همه جانبه از تیم تراکتورسازی اقدام به انتشار بیانیه‌ای کرد.


متن بیانیه به شرح زیر است:

" تغییر واقعیت یک حقیقت است. در هر برهه و در هر وضعیتی و برای ایجاد شرایط بهتر و مطمئن‌تر گاهی تغییر لازم و ضروری است. اکنون تغییری حاصل‌شده و باشگاه پرافتخار و محبوب تراکتورسازی چهره عوض کرده و در قالب بخش خصوصی فعالیت جدی و حرفه‌ای خود را آغاز کرده است.

هر تغییر مستلزم برنامه‌ریزی، ساختارسازی و عملکرد اصولی است و تراکتورسازی تبریز هم از این قاعده مستثنی نبوده و برنامه‌های خود را در جهت رسیدن به یک باشگاه کاملاً حرفه‌ای منطبق بر تمام امکانات و شرایط حاکم بر فوتبال سیاست‌گذاری کرده است.

حضور سرمربی نامدار و باسابقه، مدیرعامل باکیاست و مدبر و جذب مربیان و بازیکنان شایسته و توانمند هم نشأت گرفته از همین سیاست و ساختار است که مالک مردمی باشگاه در اولین گام و با اطمینان از حمایت و پشتیبانی مردم شایسته‌سالار آذربایجان و تبریز اقدام نموده است. 

بااین‌وجود واجب و ضروری است که نکات بسیاری در راستای رسیدن به قله موفقیت و ایجاد زمینه‌های واقعی برای بروز استعدادهای درخشان در آینده از سوی هواداران، طرفداران و تماشاگران واقعی و دلسوز تراکتورسازی تبریز به شرح زیر رعایت شود:

1-باور کنیم که تراکتورسازی متعلق به مردم آذربایجان و آذری‌های تمام ایران و جهان است و همه باید به آن عشق بورزیم.

2- از هر امکانی برای توسعه و رشد آن بهره‌جویی و تبلیغ کنیم.

3- جوانان و نوجوانان مشتاق در مسیر پیوستن به کمیته‌های مختلف هواداران را راهنمایی و رعایت اصول رفتارهای اجتماعی را در وجود آنان نهادینه کنیم.

4- شناختن جایگاه مدیریت، کارکنان، کادر فنی، بازیکنان و هواداران بر همه ما واجب و ضروری است. در این مسیرشان و منزلت دیگران را برای فعالیت در حوزه‌های تخصصی‌شان همراهی نماییم و به حقوق همدیگر احترام بگذاریم.

5- فرهنگ ناب و اصیل آذربایجان را با احترام به قوانین و رعایت شئونات اجتماعی در ورزشگاه‌ها و مراکز ذی‌ربط به اثبات برسانیم.

6- با علم به اینکه عدم رعایت نظم و انضباط در ورزشگاه‌ها خسارت‌های مالی و معنوی بسیاری متوجه باشگاه و تیم پرافتخار تراکتورسازی خواهد کرد ضمن برخورد قاطعانه با تماشاگران خاطی بر روی سکوها آرامش و امنیت را حکم‌فرما و تمرکز تیم و بازیکنان را برای اجرای یک نمایش ایده آل و تماشاگرپسند مهیا سازیم.

۷- هوادار واقعی و عاشق تراکتور هیچ‌گاه رفتاری را مرتکب نخواهد شد که تنبیهات انضباطی ضمن وارد نمودن خسارت‌های مالی باعث برگزاری مسابقات بدون تماشاگر برای پرشورها شود.

۸- هوادار متعصب و دوستدار تراکتور همواره در جهت منافع تیم؛ اتحاد و یکدلی را بر روی سکوها ایجاد خواهد کرد و با همکاری و همیاری سرگروه‌های مشوقین از بروز اختلافات و سوءتفاهم شخصی بر روی سکوها جلوگیری خواهد نمود.

9- رفتارها و چالش‌های ناهنجاری که به‌عمد یا سهواً موجب به هم ریختن نظم و آرامش تیم و سایر دست‌اندرکاران باشگاه می‌شود خیانت آشکار به باشگاه تراکتورسازی است و اهداف واقعی تیم را خدشه‌دار می‌سازد. هواداران واقعی بایستی با معرفی افراد خاطی به مأموران انتظامی و مسئولان باشگاه اجازه خودنمایی به آنان را ندهند.

۱۰- هوادار اصیل تراکتورسازی آگاه و توانا و بیناست.او از آگاهی خود فرصت طلایی برای نسل جوان خواهد ساخت تا توانمندی‌های بالقوه هزاران نیروی ارزشمند و فهیم و کارآمد در این دیار زرخیز چشم‌های جامعه را برای بهتر دیدن و درست اندیشیدن یاری نماید.

باشد که ما هواداران پرشور و متعصب باشگاه تراکتورسازی تبریز با همراهی شایسته خود تیم پرافتخار پرشورها را در مسیر روشن و پر امید همراهی نماییم و به‌عنوان همراهان صدیق و صمیمی تا رسیدن به قله‌های افتخار آن را یاری نماییم. "

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز