خبرگزاری کار ایران

برد ملوان مقابل مس رفسنجان به هواداران تقدیم شد

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۳۰۲

فرهاد پورغلامی سه امتیاز بازی مقابل مس رفسنجان را به هواداران این تیم تقدیم کرد.

به گزارش ایلنا، فرهاد پورغلامی سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در پایان بازی با مس رفسنجان در کنفرانس خبری بعد بازی گفت: بیشتر از اینکه بازی ما را اذیت کند هوا ما را اذیت کرد و بازی در اینجا با توجه به گرما برای‌ ما بسیار سخت بود. تیم من هرچه داشت گذاشت و تمام تلاش‌مان را انجام دادیم‌. روزنه های نفوذ را بستیم و به گل رسیدیم و طبیعی بود که بعد گل عقب نشینی بیش‌تری کنیم. همچنین تیم رفسنجان هم موقعیت های خوبی داشت و نتیجه بازی می‌توانست غیر این رقم بخورد.

وی در تمجید از هواداران ملوان نیز گفت: تشکر ویژه‌ای از هواداران‌مان دارم چه آن‌هایی که اینجا تشریف دارند و چه آن‌هایی که در انزلی هستند و این برد را به تمام هواداران تقدیم می‌کنم.

او افزود: ارتفاع از سطح دریا کارمان را سخت کرد و همچنین یک تعویض اجباری انجام دادیم و اصلا بازیکنان برای وقت کشی به روی زمین نیافتادند و حتما یه اتفاقی افتاد که بازیکنان روی زمین می‌افتادند مثل همان تعویض اجباری.

سرمربی ملوان در خاتمه عنوان داشت: داور مسابقه دوندگی خوبی داشت و کاملا به صحنه ها نزدیک بود. ان‌شاءالله قضاوت و داوری در لیگ یک بیشتر پیشرفت کند و لیگ یک امسال یک لیگ برتر است یعنی هم سطح لیگ برتر می باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز