خبرگزاری کار ایران

ادعای سرمربی تاتنهام

باور دارم که می‌توانیم منچستریونایتد را ببریم

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۲۱۵

موریسیو پوچتینو، مربی تاتنهام گفته که تیمش می‌تواند سرانجام به طلسم ورزشگاه اولدترافورد غلبه کند و در این ورزشگاه مقابل منچستریونایتد پیروز شود.

به گزارش ایلنا، تاتنهام در چهار بازی اخیر در خانه یونایتد شکست خورده و هیچ گلی هم به ثمر نرسانده است اما پوچتینو می‌گوید که آنها می‌توانند اوضاع بهتری را رقم بزنند، حتی با اینکه تیم تاتنهام شرایط خوبی پیش از مسابقه نداشته است، چرا که خبر رسیده هوگو یوریس، دروازه‌بان تیم در حالت نامتعارفی رانندگی کرده است.

پوچتینو گفت: «نکات منفی زیادی وجود دارد اما شما باید باور داشته باشید. من هم بیش از هر زمانی باور دارم که می‌توانیم پیروز شویم. ما تیم برنده‌ای هستیم.

تیم‌های برنده گاهی می‌بازند اما اگر رفتار شما صحیح باشد، شما بیشتر پیروز خواهید شد تا اینکه شکست بخورید. ما داریم سخت تلاش می‌کنیم. پس از چهار سال، هنوز نیاز به پیشرفت داریم. ما باید در خانه برخی تیم‌ها پیروز شویم، مانند یونایتد.»

تاتنهام پس از بازی با منچستریونایتد، در خانه میزبان واتفورد خواهد بود. آنها در دو بازی اول خود پیروز شده‌اند و پس از پیروزی سه بر یک مقابل فولام، به مصاف منچستریونایتد می‌روند. یونایتد دیدار قبلی خود را در خانه برایتون با نتیجه سه بر دو باخته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز