خبرگزاری کار ایران

بازی های آسیایی ۲۰۱۸

محمدیان: بانوان ما در برخی رشته ها فراتر از پیش بینی ها عمل کردند/ در 2020 تنوع بیشتری خواهیم داشت

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۰۴۴

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان درباره عملکرد بانوان ایران در بازی های آسیایی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، فریبا محمدیان موفقیت بانوان ورزشکار ایران در بازی‌های آسیایی اندونزی را مورد توجه قرار داد و گفت: کاروان ایران در شرایطی به این مسابقات اعزام شد که تقریباً یک سوم آن را بانوان تشکیل می‌دادند و طبیعی است که انتظار می‌رفت بانوان ما بتوانند با موفقیت‌های خود، تأثیرگذاری خوبی در موقعیت ایران در رنکینگ مدال‌ها نسبت به سهمی که دارند و حتی بیشتر از این سهم داشته باشند.

وی ادامه داد: هم اکنون جایگاه ایران در رده چهارم رنکینگ مدال‌ها است. امیدواریم در هفته دوم بازی‌ها، اتفاقات بهتری رقم بخورد و دختران و پسران ما با همت و تلاشی که دارند، بتوانند جایگاه ایران را در رده بندی مدال‌ها تثبیت کنند.

محمدیان گفت: همانطور که پیش بینی می‌کردیم، بانوان ورزشکار ما با تلاش و همت خود و زحمات فدراسیون‌ها، نتایج خوبی کسب کردند و حتی در برخی از رشته‌ها، فراتر از پیش‌بینی‌ها عمل کردند. این نشان می‌دهد هر جا به بانوان اعتماد شده، آنها توانسته اند به درستی پاسخ این اعتماد را بدهند.

وی افزود: امیدواریم این شرایط طبق برنامه‌ریزی‌ها، برای المپیک 2020 استمرار پیدا کند و فدراسیون‌ها مطابق برنامه هماهنگ شده، تا المپیک 2020 حمایت‌های خود را از ورزشکاران ادامه دهند. مطمئناً بر مبنای برنامه‌ریزی که داریم و با همت و تلاشی که دختران و پسران ما دارند، برای المپیک 2020 تنوع بیشتری در رشته‌های ورزشی خواهیم داشت.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: ستاد عالی بازی‌های آسیایی با شاخص‌های کاملاً فنی، رشته‌ها و ورزشکاران را برای بازی‌های آسیایی اندونزی انتخاب کرده است و یقین بدانید مأموریت بعدی، آسیب شناسی و تجزیه تحلیل هم موفقیت‌ها و هم ناکامی‌های ایران در این دوره از بازی ها در ستاد عالی خواهد بود.

وی تصریح کرد: بر اساس بازخوردی که ستاد عالی بازی‌ها به فدراسیون‌ها می‌دهد و بر مبنای تجزیه تحلیلی که خواهد شد، شاید لازم باشد فدراسیون‌ها در کادر فنی یا برنامه‌های آماده‌سازی خود تجدید نظر کنند.

محمدیان گفت: بازی‌های آسیایی برای ما تمام نمی‌شود، بلکه مقدمه‌ای برای کسب سهمیه المپیک و افتخارآفرینی فرزندان ایران در المپیک 2020 است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز