خبرگزاری کار ایران

امیدواریم بازی هیجان انگیزی شود

فریرا: به تهران آمدیم تا برنده باشیم / 50 درصد آمادگی داریم

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۸۸۹

سرمربی السد قطر با حضور درنشست خبری پیش از تقابل با استقلال اعلام کرد شاگردانش با حداکثر توان برای پیروزی تلاش می‌کنند.

به گزارش ایلنا، اوسوالدو فریرا، سرمربی السد قطر در نشست خبری پیش از دیدار مقابل استقلال تهران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ابتدا درباره نمایش ایران در جام جهانی 2018 گفت: به تیم ایران تبریک می‌گویم بازی هیجان انگیزی را در جام جهانی انجام داده بود.

او درباره رویارویی با استقلال تهران اظهار داشت: به تهران سفر نکردیم که ببازیم و می‌خواهیم برنده شویم.

فریرا درباره تقابل دو فصل گذشته با استقلال تهران در ورزشگاه آزادی و تغییر بازیکنان اصلی آبی‌ها گفت: در مقابل استقلال ترکیب ما هم تغییر کرده است اما ما ثبات بیشتری داشتیم، استقلال کاملا زیر و رو شده است و سرمربی جدید داردی. روی این نمی‌شود حساب کرد ما باید خودمان را نشان بدهیم و ما هم زیاد فرصت نداشتیم تیم‌مان را کامل کنیم و 50 درصد آمادگی داریم. تمام دنیا همینطور است و تلاش می‌کنیم با همین آمادگی که داریم بهترین تلاش را داشته باشیم.

او افزود: برای داوران، تیم خودم و استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم بازی هیجان انگیزی شود. ما علاقه زیادی داریم تا در این مسابقه برنده شویم و بازیکنان ما می‌دانند که بازی سختی داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز