خبرگزاری کار ایران

خرم: بچه ها نمایش خوبی مقابل رقبا داشتند/ فردا مدال می گیریم

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۵۷۷

رئیس سبک پنچاک سیلات درباره عملکرد نمایندگان ایران در این رشته صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، همایون خرم رییس سبک پنچاک‌سیلات در پایان سومین روز از مسابقات این رشته و حذف دو نماینده دیگر از گردونه رقابت‌ ها و ادامه ناکامی ورزشکاران این رشته، گفت: اینجا اندونزی است و این ورزش برای این کشور است‌. سال‌های سال سرمایه‌گذاری‌های زیادی در پنچاک‌سیلات کرده‌اند. ما باید به اندازه هزینه و سال‌هایی که تمرین کردیم از تیم‌مان توقع داشته باشیم. به نظر من بچه‌ها بازی‌های خوب و قابل قبولی مقایل رقبا داشتند. ضمن اینکه یکی از نمایندگان ما به مدال رسیده و ان‌شاءا... فردا در آخرین بازی خوشرنگ‌ترین مدال را بگیریم.

او در خصوص داوری‌ها عنوان داشت: همیشه یکی از مشکلاتی که ما در رشته‌های مختلف داریم، داوری است. ما هم اینجا این مشکل را داشتیم. اعتراض هم‌ کردیم چون یک جاهایی خوب نبودن داوری به ما لطمه زد. حتی در یک مورد برد ما به باخت تبدیل شد.

خرم درخصوص نیازهای پنچاک‌سیلات برای مدال‌آوری چنین توضیح داد: سیر تحولاتی که برای رشته‌های رزمی دیگر ما طی شد، سرمایه‌گذاری و تداوم آن بود. اینها قطعا به ما به عنوان یک ورزش رزمی انفرادی کمک می‌کند. ما تنها با یک اردوی تدارکاتی به جاکارتا آمدیم. کشورهای صاحبنام هر ماه با همدیگر مسابقه می‌دهند. این خیلی برای ما که فقط یک اردوی تدارکاتی رفتیم تاثیر دارد. اگر بازی‌های تدارکاتی و حضور در میادین بین‌المللی تداوم داشته باشد،قول می‌دهم حریف بسار بزرگی برای آنها خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز