خبرگزاری کار ایران

تصمیمات اشتباه در قبال نماینده دوم تبریز؛

ماشین‌‌سازی در آستانه سقوط به لیگ یک

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۵۰۷

نماینده دوم تبریز حال و روز خوشی ندارد و تصمیماتی هم که برایش گرفته می‌شود به سمت بهتر شدن نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ماشین‌سازی تبریز در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر به نوار تساوی‌های خود پایان داد و نخستین شکست خود در فصل جدید را تجربه کرد تا با 4 امتیاز در رتبه سیزدهم جدول قرار بگیرد.

ماشین‌سازی با نام پیشین گسترش فولاد از اولین باشگاه‌های موفق بخش خصوصی ایران بود که قدم به قدم حرکت رو به جلویی داشت ولی در نهایت با در اختیار گرفتن مالکیت تراکتورسازی توسط زنوزی که مالک این باشگاه هم هست، اوضاع برای این تیم خوب پیش نرفت و تغییر نام هم دردی از آنها دوا نکرد.

با رفتن زنوزی به تراکتورسازی تمرکز او از تیم دیگرش برداشته شد و این بی‌توجهی به طور محسوس کیفیت باشگاه را کاهش داده است.

چند بازیکن کلیدی گسترش فولاد از جمله نریمان جهان و نقی‌زاده از این تیم جدا شدند و نفرات خوبی جایگزین نشدند و حالا بعد از 5 هفته و کسب 4 تساوی و یک شکست دست به برکناری فیروز کریمی بزنند که کارنامه بدی هم در این تیم نداشت.

نکته جالب توجه در مورد گسترش فولاد مطرح شدن گزینه‌هایی است که کارنامه روشنی ندارند. از بین 3 گزینه مطرح شده یعنی مهاجری، افاضلی و خطیبی، گزینه‌های دوم و سوم سابقه‌شان بیشتر سقوط تیم‌هایی بوده که به عنوان گزینه نجاتشان به آنجا رفتند. افاضلی در صبا و نفت و خطیبی در ماشین سازیِ سابق نشان دادند گزینه مناسبی برای تیم‌های در حال سقوط نیستند.

باید دید در نهایت تکلیف نماینده دوم تبریز که محبوبیت خوبی هم در این شهر دارد چه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز