خبرگزاری کار ایران

روزهای درخشان بازیکن سفارش شده برانکو ایوانکوویچ

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۳۱۷

ستاره سابق پرسپولیس توانسته نمایش موفقی در ترکیب دیناموزاگرب از خود به جا بگذارد و در مسیر اهدافش گام بردارد.

به گزارش ایلنا، صادق محرمی بعد از پیوستن به دینامو زاگرب در هر چهار هفته اخیر لیگ کرواسی جزو یازده بازیکن ترکیب ثابت تیمش بوده که عملکرد درخشان او موجب شده حتی در یک مسابقه هم تعویض نشود. دینامو زاگرب که در حال حاضر با ۱۰ امتیاز و تنها بر حسب تفاضل گل کمتر نسبت به ری‌یکا و لکوموتیو زاگرب در رده سوم جدول لیگ کرواسی قرار دارد، در دیدار اخیرش در چارچوب هفته چهارم این رقابت‌ها موفق به انجام کار بزرگی شد و تیم اوسی‌یک که سه بازی ابتدایی فصل را با پیروزی و تنها دو گل خورده به پایان رسانده بود، با نتیجه ۲ بر یک شکست داد.

صادق محرمی یکی از ستاره‌های تیم دینامو زاگرب در جریان پیروزی اخیرشان در چهارمین بازی فصل برابر اوسی‌یک بود که با عملکرد موفق در کارهای دفاعی، نفوذ از سمت راست زمین و ایجاد موقعیت توانست نقش موثری در برد تیمش داشته باشد. عملکرد محرمی در جریان دیدار با اوسی‌یک ۹ امتیازی موجب شد تا این مدافع راست ایرانی برای دومین بار طی چهار هفته اخیر، در تیم منتخب هفته لیگ یک کرواسی از نگاه سایت کروات تله اسپورت قرار بگیرد و براساس امتیازدهی سایت instat به‌عنوان بهترین بازیکن هفته چهارم این لیگ انتخاب شود.

محرمی که با سفارش برانکو به کرواسی رفت و با دینامو زاگرب قرارداد بست، حالا به یکی از بازیکنان کلیدی این تیم تبدیل شده. بازیکنی که در 22 سالگی و نخستین فصل حضور در اروپا می‌تواند بازی در لیگ قهرمانان را تجربه کند و در این تورنمنت نیز توانایی‌هایش را اثبات کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز