خبرگزاری کار ایران

بازی های آسیایی ۲۰۱۸

رئوفی: تلاشمان را کردیم اما نشد/ امیدوارم تیم ب دل مردم را شاد کند

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۲۳۹

رحمان رئوفی درباره شکست تیم الف والیبال ساحلی مقابل چین صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، رحمان رئوفی بازیکن تیم الف بازیکن ساحلی پس از شکست از تیم چین بیان داشت: بازی حساسی با چین داشتیم که متأسفانه بازی را واگذار کردیم و نتوانستیم به جمع چهار تیم راه پیدا کنیم، همه تلاشمان را کردیم ولی بعضی روزها تاکتیک ها اجرا نمی شود.

وی ادامه داد: تیم ما از قدرت‌های آسیا است و قهرمانی‌های زیادی دارد، امیدوارم تیم ب ما قطر را ببرد و به جمع چهار تیم برود چون والیبال ساحلی ما هنوز در بازی های آسیایی مقام کسب نکرده ما سال گذشته قهرمان آسیا شدیم ولی این بازی‌ها فرق دارد امیدوارم تیم ب ما به جمع چهار تیم برود و دل مردم را شاد کند.

رئوفی افزود: این بازی ها خیلی مهم هستند من برای اولین بار در بازی های آسیایی ۲۰۰۲بوسان قرار بود به بازی های آسیایی اعزام شوم آن زمان ۲۳ سالم بود ولی روز پرواز اعزام نشدیم دلیلش هم نمی‌دانم .این دوره برای دومین بار بود که به المپیک آسیایی اعزام شدیم. سال ۲۰۱۴ هم قهرمان آسیا شدیم ولی اعزام نشدیم، شرایط بازی‌های آسیایی متفاوت است هرچه بیشتر تجربه کنیم عملکرد بهتری در زمین خواهیم داشت. بچه های والیبال ساحلی در کل خیلی خوب در این مسابقات کار کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز