خبرگزاری کار ایران

پائولو: مقابل پرسپولیس کار سختی خواهیم داشت/ از بالوتلی احتمالا استفاده می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۷۳۷

سرمربی پرتغالی نفت آبادان به انگیزه بازیکنانش برای جدال سخت مقابل پرسپولیس اشاره کرد.

به گزارش ایلنا، پائولو سرجیو، سرمربی تازه وارد نفت آبادان که در هفته‌های گذشته نتوانسته به نتایج مطلوبی به همراه طلایی پوشان آبادانی دست یابد، با حضور در نشست خبری پیش از جدال مقابل پرسپولیس گفت: یک بازی سخت مقابل پرسپولیس داریم. بازیکنان انگیزه زیادی برای این بازی دارند. ما مقابل قهرمان لیگ بازی می‌کنیم و احترام زیادی برای این تیم قائلیم. تمام تلاشمان را برای کسب پیروزی در این دیدار به کار می‌گیریم.

وی در پاسخ به اینکه اشتباهات فردی بازیکنانش آیا او را مجاب به تغییراتی در ترکیب خواهد کرد یا خیر گفت: فردا خواهید دید که چه تغییراتی در ترکیبمان ایجاد کرده‌ایم. وقتی ما گل دریافت می‌کنیم، معمولا مردم به این فکر می‌کنند که آخرین اشتباه را چه کسی اشتباه می‌دهد. به خاطر چنین شرایطی، مدافعان و دروازه‌بان بیشتر از باقی بازیکنان در معرض انتقاد قرار می‌گیرند اما خیلی اوقات اشتباه خیلی قبل‌تر رخ می‌دهد. وقتی شما گل دریافت می‌کنید، همیشه مشکل از خط دفاع نیست. ما روی همه تیم کار می‌کنیم تا بتوانیم دفاع تیمی انجام دهیم. در جریان قدرت پرسپولیس هستیم و با تمرکز کافی باید مقابل این تیم بازی کنیم.

سرمربی نفت آبادان درباره مصدومان تیمش گفت: عقیل کعبی به بازی فردا می‌رسد و اگر نیاز باشد از او استفاده می‌کنم. شب گذشته یک بازیکن مصدوم به ما اضافه شد که هنوز مشخص نیست به بازی برسد یا نه.

پائولو در پایان درباره آخرین وضعیت بالوتلی، بازیکن جدید این تیم، توضیح داد: اطلاعاتی که درمورد بالوتلی می‌دانم این است که ITC او دریافت شده است. همانطور که شما می‌دانید امروز ایران تعطیل است و فکر می‌کنم فردا کارهای مربوط به این بازیکن انجام می‌شود تا بتواند برای ما بازی کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز