خبرگزاری کار ایران

بازی های آسیایی ۲۰۱۸

وقتی سرمربی تکواندو، یک برنز برای ایران خرید

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۲۳۴

سرمربی تیم تکواندوی ایران با اعتراض به موقع خود باعث شد تا رجبی به نیمه نهایی برسد.

به گزارش ایلنا، سعید رجبی، نماینده وزن 80+ کیلوگرم کشورمان که در دور نخست مقابل حریف کره‌ای در راند طلایی به برتری دست یافت، در مرحله دوم برابر «سون هونگی» از چین در راند اول یک بر صفر جلو افتاد، اما در راند دوم حریف چینی با نتیجه 3 بر 2 پیشی گرفت که در نهایت نتیجه در پایان راند 3 - 3 مساوی شد.

در راند سوم رجبی هر چه ضربه زد امتیازی ثبت نشد که با اعتراض فریبرز عسکری، سرمربی ایران مواجه شد و بعد از بررسی هوگوی نماینده حریف و سیستم امتیازدهی مشخص شد که سیستم امتیازدهی نقص فنی دارد و بعد از اصلاح سیستم متأسفانه امتیازی به نماینده کشورمان داده نشد تا در پایان راند سوم مسابقه 5 - 5 و به راند طلایی کشیده شود.

عسکری در خصوص دادن یک امتیاز اخطار به حریف چینی اعتراض کرد و این امر از سوی داوران بررسی و امتیاز اخطار حذف و در نهایت رجبی 5 بر 4 پیروز میدان شد.

متأسفانه سیستم امتیازدهی مسابقات تکواندو نقص داشته و نماینده کشورمان در حالی که می‌بایست با امتیاز بالا حریف را شکست می‌داد با یک امتیاز اختلاف برنده شد تا برنزش مسجل شود.

سعید در نیمه نهایی به مصاف «روسلان ژاپارو» قزاقستانی می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز