خبرگزاری کار ایران

تمجید خاص از لیونل مسی؛ خوش‌شانسیم که در عصر مسی زندگی می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۰۹۰

سرمربی بارسلونا بعد از درخشش کاپیتان این تیم در اولین گام لالیگا به تمجید از او پرداخت.

به گزارش ایلنا، لیونل مسی تابستان و جام جهانی ناامیدکننده با آرژانتین را پشت سر گذاشت و با زدن دو گل فصل را توفانی شروع کرد. گل اول او از زیر دیوار دفاعی زده شد و ارنستو والورده مربی بارسلونا گفت ما خوش‌شانسیم که هم‌عصر او هستیم: «مسی یک نابغه است. ما خوشبخت هستیم که می‌توانیم هر روز او را ببینیم. خوش‌شانسیم که در فوتبالی حضور داریم که او هم هست. ما انتظار داریم هر روز یک خرگوش از کلاهش دربیاورد.»

این دومین بار است که برای بارسلونا به این سبک گل می‌زند و والورده انتظار دارد همچنان همه را شگفت‌زده کند: «هنوز جا برای مسی هست که بخواهد ما را شگفت‌زده کند. او همیشه شما را به تعجب وا می‌دارد و راستش برای خود من همیشه اینطور است. نمی‌دانستم چطور می‌خواهد ضربه آزاد را بزند، هیچ کس نمی‌دانست. فصل قبل مقابل خیرونا همینطور گل زده بود، خیلی معمول نیست اما او می‌زند. سال گذشته مقابل همین آلاوس یک گل زده بود که شباهت داشت به ضربه نیمه اولش که به تیرک دروازه خورد. عالی بود. شما باید همیشه انتظار هر چیزی را از مسی داشته باشید چون او می‌بیند چیزی را که هیچ کس دیگر نمی‌بیند.»

حتی مربی تیم میهمان، آبلاردو فرناندس، مدافع سابق بارسا هم بازی مسی را ستود: «ما خوشحالیم چون مقابل تیم خوب بارسا و بازیکن فوق‌العاده‌ای بازی کردیم که یک بار دیگر تفاوت را رقم زد. او در نیمه اول توپ را به تیرک زده بود و ناگهان اینطوری زد. او ظرفیت زدن گل در هر لحظه‌ای از بازی را دارد. او هدیه‌ای به فوتبال است اما نه وقتی مقابل شما بازی می‌کند! او بهترین بازیکنی است که دیده‌ام اما این به معنای آن نیست که خوشحال از این بازی می‌رویم.»

آلاوس آخرین تیمی است که در لالیگا در نوکمپ بارسلونا را شکست داده و در سال 2016 به این مهم دست یافته و در این بازی هم عملکرد خوبی داشت.

والورده ادامه داد: «حتی در 15 دقیقه ابتدایی نیمه دوم هم برای ما عبور از دفاع آنها سخت بود. آلاوس عقب نشسته بود، این تیم از نظر دفاعی خیلی خوب است و فاصله بین خطوطش را حفظ کرده بود. باید صبور می‌بودیم و هر چه بازی گذشت و آنها خسته‌تر شدند، فرصت‌های بهتری به دست آوردیم. به هر حال این مسابقه را با نتیجه خوبی بردیم هرچند بهترین بازی‌مان را انجام ندادیم.»

منبع: رویترز

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز