خبرگزاری کار ایران

مرثیه‌ای برای پرواز کماندار ایران؛

یادداشت / لبخندت ابدی قهرمان

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۴۲۴

کماندار بوشهری در حالی شب گذشته برای همیشه چشمانش بسته شد که سال‌هاست مسئولان بوشهری در خواب ابدی فرو رفته‌اند.

خبر غم انگیز و کوتاه بود. اسماء زحمتکش قهرمان ٢٤ ساله بوشهری درگذشت. پنج روز در خاموشی مطلق و بی‌خبری گذشت، بی‌خبری از اسماء. ورزشکار قهرمان بوشهری در حالی شب گذشته برای همیشه چشمانش بسته شد که سالهاست مسئولان بوشهری در خواب ابدی فرو رفته‌اند.

دختر ٢٤ ساله ورزشکار که در رشته تیراندازی با کمان فعالیت میکرد، در حالی که مسیر هر روزه‌اش‌ را برای برگشتن از تمرین به منزل طی میکرد که در اتوبان مرگ شهرک نیایش که در بی‌خیالی مطلق مسئولان بارها قربانی گرفته؛ پس از تصادف با دو ماشین برای همیشه خاموش شد.

با گذشت ٥ روز و اعلام مرگ مغزی اسما، تیم رضایت اهدا عضو در تلاش بودند خانواده‌اشرا به اهدای اعضای بدن ورزشکار بوشهری قانع کنند. شب گذشته با رضایت خانواده؛ اعضای بدن اسما از بدنش جدا شد و به شیراز فرستاده شد تا به چند انسان دیگر جان دوباره ببخشد و خودش برای همیشه چشم از دنیا فرو بست.

اسما فوتبالیست نبود. فعالیتش پخش زنده نداشت. زن بود و قهرمان در حرفه‌اش. سودی هم برای گرفتن عکس‌های بولتنی و انتخاباتی برای آینده نداشت.

اسما زحمتکش؛ قهرمان ورزشکار بوشهری شاید آنقدرها برای مردم آشنا نبود؛ اما افتخارآفرین بود. قطعا اسماء اولین و آخرین قربانی شهرک نیایش نخواهد بود و با توجه به شرایط کنونی وضعیت شهر، راه عبور و مرور این شهر همچنان قربانی خواهد گرفت.

بعد از فوت دردناک کوهنورد بوشهری، رفتن غم انگیز اسما زحمتکش؛ جامعه ورزشی استان بوشهر را در بهت فرو برد. مادر محمد حبشی، کوهنورد بوشهری هنوز در شوک از دست دادن پسر ورزشکارش؛ و حالا مادر اسما زحمتکش در سوگ از دست دادن فرزندش. باید چه اتفاق دیگری رخ دهد وضعیت رسیدگی به ورزش استان و از طرفی امکانات ضروری شهری بهبود یابد؟!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز