خبرگزاری کار ایران

استقلال با وجود شفر مدعی خواهدشد

حاجیلو: حسینی حرفه‌ای است و قهر نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۲۴۷

اصغر حاجیلو سرپرست استقلال از باخت این تیم مقابل پارس جنوبی ناراحت و معتقد است تیم در ادامه عملکرد بهترین خواهد داشت

به گزارش ایلنا، اصغر حاجیلو سرپرست استقلال از باخت این تیم مقابل پارس جنوبی ناراحت و معتقد است تیم در ادامه عملکرد بهترین خواهد داشت.

با سرپرست آبی‌ها درمورد باخت در هفته چهارم، ادامه رقابت‌های لیگ و همچنین شایعه قهر حسینی همکلام شدیم.

درخصوص باخت مقابل پارس جنوبی جم چه نظری دارید؟

حق ما در این بازی باخت نبود. بعد از گلی که دریافت کردیم، موقعیت‌های زیادی برای زدن گل داشتیم و با بدشانسی از دست رفت. البته من از عملکرد بازیکنان خیلی راضی هستم. آنها با تمام توان‌شان در بازی حاضر شدند و این نشان می‌دهد که تیم در آینده بهتر خواهد شد.

تیم پارس جنوبی چطور بود؟

تیم پارس از بازیکنان جوان و خوبی برخوردار بود اما ضمن احترام به آنها، اگر ما بازی همیشگی خودمان را انجام می‌دادیم مطمئنا می‌توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم. البته این نشانگر این است که روی تیم استقلال کار شده و فقط بازیکنان نیاز به هماهنگی دارند.

شایعاتی مبنی بر قهر حسینی از استقلال شنیده می‌شد.

اصلا چنین چیزی نبود. خود آقای شفر به این بازیکن مرخصی داد و همان‌طور هم که دیدید از روز گذشته در تمرینات شرکت کرد. حسینی بازیکنی حرفه‌ای است و از این کارها نمی‌کند.

جو ورزشگاه چطور بود؟

جو خوبی را در ورزشگاه دیدیم. هواداران دو تیم بیشتر به تشویق تیم خود پرداختند و کاری به تیم حریف نداشتند. واقعا از آنها تشکر می‌کنم که مهمان‌نوازی خوبی را از ما به عمل آوردند.

فکر نمی‌کنید این باخت در ادامه برای‌تان مشکل‌ساز شود؟

همان‌طور که شفر گفت خوب موقعی به پارس جم باختیم. شفر یک مربی باهوش است و هیچ حرفی را بی‌دلیل نمی‌زند. این باخت به ما کمک خواهد کرد تا در ادامه حواس و تمرکزمان را بیشتر کنیم. البته شما این موضوع را هم در نظر بگیرید که هرچه بازی سخت بوده در چهار هفته اول به ما خورده است.

در ادامه باید به مصاف فولاد بروید.

با این روحیه‌ای که در بچه‌ها دیدم، آنها دیگر به همین راحتی شکست نخواهند خورد زیرا استقلال به دنبال قهرمانی است و به همین دلیل باید در اکثر بازی‌هایش پیروز شود. امیدوارم بتوانیم در آن بازی پیروزی را کسب کنیم. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز