خبرگزاری کار ایران

علی‌نژاد، نایب رییس ووشو آسیا ماند

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۰۷۱

مهدی علی‌نژاد برای سومین دوره متوالی به‌عنوان نایب رییس فدراسیون ووشو آسیا باقی ماند.

به گزارش ایلنا، هفدهمین کنگره فدراسیون ووشو آسیا در شهر «جاکارتا» اندونزی برگزار شد و مهدی علی‌نژاد با کسب تمامی آرا برای مدت چهار سال دیگر به‌عنوان نایب رییس ووشو آسیا انتخاب شد. این برای سومین دوره متوالی است که رییس فدراسیون ووشو ایران به‌عنوان نایب رییس قاره کهن انتخاب می‌شود.

در پایان این کنگره «فوک» از هنگ کنگ رییس فدراسیون آسیا باقی ماند و «چن» از ماکائو هم در پست دبیرکلی ماندگار شد. «ژانگ چیو پینگ» رییس فدراسیون ووشو چین به‌عنوان دیگر نایب رییس آسیا باقی ماند. «پارک» از کره جنوبی و «کاماچو» از فیلیپین نیز به‌عنوان نواب رییس جدید انتخاب شدند.

اعضای هیات رییسه را نیز «لیم» از مالزی، «لی بوبو» از میانمار، خانم «یانگ» از ویتنام، اوکازاکی از ژاپن و «باجوا» از هند تشکیل می‌دهند. این انتخاب‌ها در حالی انجام شده که حدود دو ماه قبل در نشستی که به میزبانی کره جنوبی برگزار شد، اهالی ووشو آسیا در مورد پست‌های مختلف به جمع ‌بندی رسیدند و در اصل رای‌گیری که در اندونزی برگزار شد، بیشتر حالت نمادین داشت و از قبل معلوم بود که چه کسانی برای چه پست‌هایی انتخاب می‌شوند.

مهدی علی‌نژاد هم از قبل برنامه ریزی‌هایش را انجام داده بود و رویه‌ای را پیش گرفت که چینی‌ها نتوانند این پست را از دست ایرانی‌ها خارج کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز