خبرگزاری کار ایران

تیم منتخب بدترین‌های هفته چهارم لیگ برتر/ پرسپولیسی‌های عذاب آور

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۶۲۵

هفته چهارم لیگ برتر بازیکنان ضعیفی را در دل خود جای داده بود.

به گزارش ایلنا، هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران به اتمام رسید و نتایج جالبی هم رقم خورد. همانطور که هر هفته بهترین ها را معرفی می کنیم این بار به سراغ بازیکنانی می رویم که مرتکب اشتباهاتی شده اند یا به هر دلیلی هفته خوبی را پشت سر نگذاشته اند.

حامد لک:

دروازه بان تیم نساجی در جدال با تیم سابقش نمایش خوبی نداشت و گل دومی که از راه دور و به راحتی از بیت سعید دریافت کرد کار تیمش را یکسره کرد و باعث شد آنها برای دومین بار در این فصل شکست بخورند.

وحید محمدزاده:

مدافع بلند بالای تیم ذوب آهن در همان ده دقیقه ای که تیمش عنان کار را از دست داد روی توپ های هوایی پراشتباه ظاهر شد و نتوانست به کمک هم تیمی هایش مانع از دو گل سپاهان شود.

آرمین سهرابیان:

یک گل به خودی و همچنین هدر دادن یک موقعیت خوب کافی بود تا نام سهربیان در لیست بدترین های هفته جای بگیرد. این بازیکن بعد از چند بازی خوب حالا یکی از عوامل اصلی ثبت اولین شکست تیمش نام گرفت.

فرشاد محمدی مهر:

در مقابل تیم سابق خود آن بازیکن همیشگی نبود و در مصاف با روح الله سیف اللهی بارها شکست خورد و قاافیه را باخت. او بارها توسط تیم حریف تحت فشار قرار گرفت و جا ماند تا در بازگشتش به جم عملکرد مثبتی نداشته باشد.

محمد انصاری:

انتظار می رفت در شبی که مسجد سلیمانی ها کارایی در حمله ندارند بتواند روی دفاع حریف فشار بیاورد و کمک حال تیمش باشد اما این اتفاق رخ نداد تا بازهم ضعف انصاری روی کارهای هجومی هویدا شود.

حسین ماهینی:

یکی از ضعیف ترین روزهای چند ماه اخیر خود را پشت سر گذاشت و نتوانست کارایی همیشگی را داشته باشد. ماهینی چند توپ را لو داد و همین مساله صدای برخی از هواداران را هم درآورد.

حمید بوحمدان:

در برابر سرمربی سابق خود نمایش خوبی نداشت و برعکس بازی های قبل که یکی از مهره های تاثیر گذار ذوب آهن بود این بار نمره قبولی نگرفت و در شب شکست تیمش به سپاهان، جزو ضعیف ترین ها بود.

زبیر نیک نفس:

اگر از زمین اخراج نمی شد شاید ذوب آهن هم شکست نمی خورد. نیک نفس با اخراجش از زمین کار تیم نمازی را برای بازگشت به بازی سخت و سخت تر کرد و در نهایت هم سه امتیاز مهم از چنگ ذوب آهن پرید.

علی علیپور:

انتظار می رفت بتواند بعد از دو هفته ناکامی در گلزنی این بار این طلسم را بشکند اما بازهم شب آرامی داشت و برانکو را مجبور کرد تا در لحظاتی که به شدت به دنبال زدن گل بود اورا بیرون بکشد و مصلح را به زمین بفرستد.

سجاد شهباززاده:

گلزنی مقابل سپیدرود گویا نتوانسته شهباززاده را به روزهای خوبش برگرداند. او بازهم در خط حمله سپاهان نمایش آنچنان خوبی نداشت و باید دید چه زمانی می تواند به همان بازیکنی تبدیل شود که بلای جان مدافعان تیم حریف بود.

روح الله باقری:

بعد از انجام دو بازی خوب مقابل ذوب آهن و تراکتورسازی این بارهم مانند شب دیدار با پیکان آرام بود و کم خطر. خیلی زود هم شفر دست به تعویضش زد و اجازه نداد دقیقه 46 مسابقه را ببیند. باقری برای ماندنش در ترکیب اصلی باید خیلی باثبات تر از این حرفها باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز