خبرگزاری کار ایران

اتلتیکو مادرید، بارسلونا و رئال مادرید در صدر

محاسبه هزینه نقل و انتقالاتی نمایندگان لالیگا

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۶۱۹

اتلتیکو مادرید بهترین تیم نقل و انتقالات تابستانی اسپانیا بوده و با این وجود تیم‌های لالیگایی بیش از 800 میلیون یورو برای خرید بازیکن خرج کرده‌اند.

به گزارش ایلنا، در نقل و انتقالات تابستانی پیش از شروع فصل 18-2019 لالیگا تیم بارسلونا با خرید آرتور ویدال، آرتور، مالکوم و کلمنت لنگله پول زیادی پرداخت کرد و در مقابل آبی اناری‌ها با فروش یری مینا و پائولینیو پول مناسبی دریافت کردند.

مجموع مبلغی که بارسلونا برای خرید بازیکنان جدید پرداخته 125.9 میلیون یورو است با توجه به اینکه رئال مادردی، رقیب دیرینه‌ آنها برای این عملیات 124 میلیون یورو خرج کرده است و با این وجود هر دو تیم هم نیمکت نسبتا ضعیف تری نسبت به فصل گذشته دارند.

والنسیا و ویارئال قدرت مالی بزرگی برای رقابت با سه تیم اتلتیکو، رئال و بارسلونا ندارند اما با این حال آنها کسب و کار قابل توجهی را انجام داده اند و هر یک 75 میلیون یورو هزینه کرده‌اند. سویا هم که امیدوار به بازگشت به رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپاست تنها 56 میلیون یورو هزینه کرده است.

رئال وایادولید که به تازگی جواز حضور در مسابقات لالیگا را کسب کرده ضعیف‌ترین تیم در نقل و انتقالات بوده و تنها سه بازیکن جدید به لیست اضافه کرده که از بین آنها تنها روبن آلکارز یک میلیون یورو دریافت کرد. باشگاه اسپانیایی از نظر فروش بازیکنان مرز 700 میلیون یورو را رد کردند و در این بین رئال مادرید با 127 میلیون در رتبه اول است. 

منبع: مارکا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز